1

مدارس پنج شنبه‌ها به هیچ عنوان تعطیل نیستند

  • کد خبر : 41609
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۳

کمیسیون آموزش نیز با اذعان به پذیرش این قضیه که پنج شنبه‌ها تعطیل نبوده و فعالیتهای فوق‌برنامه از سوی مدارس انجام شود با این طرح موافقت کرده است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این‌که مدارس پنج شنبه‌ها به هیچ عنوان تعطیل نیستند، گفت: مدارس می‌توانند در این روز برنامه‌های فوق‌العاده مانند اردوهای علمی تدارک ببینند.

جواد هروی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: تعطیلی روز پنج شنبه‌ها طرحی است که امروز در بسیاری از سازمانهای کشورمان در حال انجام است، آموزش و پرورش نیز از این لحاظ که فشار سنگینی را بر روی دانش آموزان وارد نکند و بتواند برخی از طرحهای عقب‌افتاده مانند اردوها و فعالیتهای فوق‌برنامه را اجرایی کند این گونه با سایر سازمانها همسو شده است.

وی خاطر نشان کرد:‌کمیسیون آموزش نیز با اذعان به پذیرش این قضیه که پنج شنبه‌ها تعطیل نبوده و فعالیتهای فوق‌برنامه از سوی مدارس انجام شود با این طرح موافقت کرده است.

هروی تصریح کرد:‌ کمیسیون آموزش این مساله را بازبینی و مورد نظارت قرار می‌دهد کما این که وزارت آموزش و پرورش نیز باید بر این موضوع نظارت داشته و بر اساس اصول تعریف شده اقدام کند اگر غیر از این قضیه کاری انجام شود کمیسیون آموزش به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41609

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر