3

تنها راه حل بحران سوریه گفت‌وگو و مذاکره است

  • کد خبر : 42360
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۱

ایران به عنوان رییس جنبش غیرمتعهدها امیدوار است نقش فعال‌تری را در مسایل منطقه‌ای ایفا کند تا بحران‌هایی که در حال حاضر در منطقه است، کاهش پیدا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسکو تاکید کرد که تنها راه حل بحران سوریه مذاکره است.

خبرگزاری نووستی گزارش داد که سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران روز دوشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی در محل این خبرگزاری اظهار کرد که ایران امیدوار است نقش فعال‌تری در مسایل منطقه‌ای از جمله حل صلح آمیز بحران سوریه ایفا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران با بیان این که راهکار بسیاری از مشکلات گفت‌وگو و مذاکره است، در رابطه با بحث سوریه گفت: تنها راه برای پایان یافتن این مساله گفت‌وگو و مذاکره است.

حسینی افزود: ایران به عنوان رییس جنبش غیرمتعهدها امیدوار است نقش فعال‌تری را در مسایل منطقه‌ای ایفا کند تا بحران‌هایی که در حال حاضر در منطقه است، کاهش پیدا کند.

حسینی روز دوشنبه به دعوت وزیر فرهنگ روسیه، به عنوان رییس هیات نمایندگی ایران برای شرکت در هفته فرهنگ جمهوری اسلامی که از یکم اکتبر در روسیه برگزار می‌شود، وارد مسکو شد.

بنا بر گزارش ایسنا، در چهارچوب این هفته برنامه‌های گوناگونی شامل کنسرت‌های هنرمندان ایرانی در مسکو و سن پترزبورگ و جشنواره فیلم‌های ایرانی در سینمای “خودوژستوینی” در مسکو سازمان داده شده است. به علاوه نمایشگاه‌های محصولات صنایع دستی و دیدارهای هنرمندان و فرهنگیان ایرانی با نمایندگان محافل اجتماعی روسیه در چهارچوب این هفته برگزار می شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42360

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر