1

چاوز: ونزوئلا از بشار اسد حمایت می کند نه از تروریست های آمریکایی

  • کد خبر : 43109
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۰

رئیس جمهور منتخب مردم ونزوئلا با ارائه استدلال روشن، منطق آمریکا و متحدانش در حمایت از گروه های معارض سوریه را به چالش کشید.

رئیس جمهور منتخب مردم ونزوئلا با ارائه استدلال روشن، منطق آمریکا و متحدانش در حمایت از گروه های معارض سوریه را به چالش کشید.

چاوز که سه روز پیش با رأی قاطع مردم ونزوئلا و به رغم تلاش های آمریکا مجدداً به ریاست جمهوری انتخاب شد، اعلام کرد «از دولت قانونی سوریه به ریاست بشار اسد حمایت می کند». وی در کنفرانس مطبوعاتی که پس از پیروزی در انتخابات برگزار شده بود، گفت: چرا از دولت بشار اسد در حالی که حکومت قانونی این کشور است حمایت نکنیم؟ از چه کسی حمایت کنیم؟ تروریستها و کسانی که به دنبال شورای انتقالی هستند؟ کسانی که مردم را در هر مسیری می کشند؟

چاوز تأکید کرد: درک نمی کنم که چگونه بعضی از دولتهای اروپایی با تروریست ها همسو می شوند و حکومت قانونی سوریه را به رسمیت نمی شناسند. ولی ما بدون شک به حمایت از حکومت قانونی در سوریه ادامه می دهیم و خواستار صلح در این کشور هستیم.

وی گفت: دولت آمریکا یکی از دولت هایی است که بیشترین سهم را در بحران سوریه دارد و آقای اوباما باید بنشیند و فکر کند و در رفتار خود تجدیدنظر نماید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=43109

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر