1

زنی که با نانچیکو به نامزد سابقش حمله کرده است+تصویر

  • کد خبر : 44073
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰

فاکس وینزلو ۳۳ ساله بعد از دیدن نامزد سابقش با یک مرد غریبه تصمیم گرفت او را ادب کند به همین دلیل در حالیکه الکل و ماری جوانا مصرف کرده بود سراغ او رفت.

خانم کاراته کار با نانچیکو به جان نامزد حسود خود که با چاقو به او حمله کرده بود افتاد. این خانم که نامزد سابقش به او حمله کرده است در دادگاه حاضر شد و در دفاع از خود گفت برای دفاع از خودش مجبور به استفاده از نانچیکو شده است.
وی می افزاید این مرد دیوانه با چاقو به من حمله کرد و مرا به باد کتک گرفت زمانیکه دیدم نمیتوانم با پلیس تماس بگیرم ناچار به استفاده از این وسیله شدم.
آخر و عاقبت درگیری یک مرد با زن ورزشکار! (+عکس) ، www.irannaz.com
به گفته پلیس این زن که در حال حاضر هویتش فاش نشده است با نانچیکو به نامزد سابقش حمله کرده است. نامزد وی در دادگاه عنوان کرد زمانیکه این زن را همراه یک مرد غریبه است خونش به جوش آمده و کنترل خود را از دست داده است.
فاکس وینزلو ۳۳ ساله بعد از دیدن نامزد سابقش با یک مرد غریبه تصمیم گرفت او را ادب کند به همین دلیل در حالیکه الکل و ماری جوانا مصرف کرده بود سراغ او رفت. این زن میگوید او وارد آپارتمانم شد و هرچه از او خواستم آنجا را ترک کند قبول نکرد.
سپس جر و بحث لفظی ما به برخورد فیزیکی تبدیل شد و او مرا به داخل آشپزخانه هل داد و شروع به کتک زدن من کرد. دوبار خواستم با پلیس تماس بگیرم اما هربار او تلفن من را پرت کرد و مانع این کارم شد.

منبع: ایران ناز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=44073

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر