4

اقدام تحسین برانگیز حزب الله لبنان در شکستن گنبدهای آهنین رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 44479
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۰

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز در منطقه خاورمیانه کشورهایی که تا پیش از این در کنار آمریکا بودند، با زبان ایران حرف می زنند و علیه آمریکا هستند که این نشان دهنده شکست آمریکا در جنگ نرم با ایران است. به گزارش خبرنگار مهر، پرویز سروری چهارشنبه شب در […]

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز در منطقه خاورمیانه کشورهایی که تا پیش از این در کنار آمریکا بودند، با زبان ایران حرف می زنند و علیه آمریکا هستند که این نشان دهنده شکست آمریکا در جنگ نرم با ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز سروری چهارشنبه شب در پاسخ به سوالات تعدادی از حاضران در همایش بصیرت افزایی نخبگان سیاسی در بندرعباس در خصوص انتخابات آمریکا با اشاره به آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، عنوان کرد: اختصاص یافتن بخش عمده ای از مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به موضوع ایران، افتخار بسیار بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران و نشان دهنده اقتدار ایران است.

وی با اشاره به شرایط ایران پیش از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: قبل از انقلاب وضعیت کشور به گونه ای بود که حتی نماینده سفیر انگلستان در ایران به شاه برای گوش دادن به رادیو مسکو تذکر می داد و به او اجازه نمی دادند که به رادیو مسکو گوش دهد، اما در حال حاضر قدرت و تاثیرگذاری ایران در دنیا به حدی رسیده که نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا بخش عمده ای از وقت و برنامه های خود را به ایران اختصاص داده اند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر شکست آمریکا در جنگ نرم با ایران تاکید کرد و افزود: امروز در منطقه خاورمیانه کشورهایی که تا پیش از این در کنار آمریکا بودند، با زبان ایران حرف می زنند و علیه آمریکا هستند که این نشان دهنده شکست آمریکا در جنگ نرم با ایران است.

سروری همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص مسائل سوریه، گفت: مشاور اوباما اعتراف کرده در حالی که تمامی کشورهای غربی به همراه ترکیه و قطر علیه نظام سوریه فعالیت کردند اما تنها جمهوری اسلامی ایران مانع تحقق اهداف غرب در سوریه شد که این نشان دهنده قدرت و تاثیرگذاری ایران است.

وی با بیان اینکه سوریه در حال حاضر وضعیت باثباتی پیدا کرده، بیان داشت: ارتش سوریه هم اکنون نسبت به گذشته چابک تر شده و تشکیل بسیج مردمی در سوریه نیز جان تازه ای به این کشور بخشیده و اتحاد مردم این کشور در خنثی سازی توطئه ها معادلات غرب در سوریه را بهم ریخته است.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: هم اکنون تروریستهای سوریه در دمشق و حلب به حاشیه شهر کشیده شده اند و ترکیه نیز در مقابله با سوریه با چالشها و مشکلات جدی مواجه شده است.

سروری حرکت حزب الله لبنان در فرستادن پهپاد به فلسطین اشغالی را نیز در بهبود اوضاع سوریه موثر دانست و تصریح کرد: اقدام تحسین برانگیز حزب الله لبنان در شکستن گنبدهای آهنین رژیم صهیونیستی موجب احتیاط بیشتر این رژیم شده و این مسئله در تثبیت اوضاع سوریه نیز موثر بوده است.

وی همچنین با اشاره به ترور وسام حسن رئیس اطلاعات نیروهای امنیت داخلی لبنان، خاطرنشان کرد: اطلاعات جدید منتشر شده نشان دهنده کشته شدن وسام حسن در مرز ترکیه و سوریه است و این اطلاعات نشان می دهد که جنازه وسام حسن توسط جریان آمریکایی ۱۴ مارس لبنان به بیروت منتقل شده و سپس انفجاری رخ داده است.

این نماینده سابق مجلس تاکید کرد: توطئه های آمریکا در لبنان نیز موفق نخواهد بود و با شکست مواجه می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=44479

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر