1

عرضه اولین نسل از تلویزیون های فوق اچ دی به بازار+تصویر

  • کد خبر : 44623
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳

شرکت ال جی از عرضه اولین نسل از تلویزیون های فوق اچ دی خبر داده است که ۸۴ اینچ اندازه دارد و کیفیت تصویر آن چهار برابر کیفیت تصویر در تلویزیون های تمام اچ دی است.

شرکت کره ای ال جی از عرضه یک تلویزیون ۸۴ اینچی جدید خبر داده که وضوح تصویر آن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ است. این تلویزیون در حال حاضر در کره جنوبی عرضه می شود، اما قرار است از ماه نوامبر نیز وارد بازارهای جهانی شود. ال جی اولین شرکتی است که توانست نسل جدید تلویزیون ها را که فوق اچ دی نامیده می شود وارد بازار کند. پیش بینی می شود شرکت ژاپنی سونی نیز ماه آینده محصول مشابهی را وارد بازار کند.

اولین نسل از تلویزیون‌های فوق اچ.دی روانه بازار شد

براساس این گزارش، قرار است تلویزیون ۸۴ اینچی ال جی به قیمت ۲۲ هزار دلار به فروش رسد. این تلویزیون در هر فریم خود ۸ میلیون پیکسل دارد که این رقم تقریباً چهار برابر تعداد پیکسل ها در تلویزیون های تمام اچ دی کنونی است. صدا و تصویر در این تلویزیون نیز به صورت سه بعدی ارائه می شود. یکی از ویژگی های این تلویزیون این است که کاربران می توانند عمق تصاویر سه بعدی را کنترل کنند و تصویر را بر اساس فاصله مورد نظر خود با تلویزیون تنظیم کنند.

شرکت ال جی اعلام کرده بر روی این تلویزیون تعداد زیادی فیلم سینمایی ذخیره شده و حدود ۱۴۰۰ نرم افزار کاربردی و چندین بازی نیز بر روی آن نصب شده است.

یکی از قابلیت های این تلویزیون این است که می تواند انواع اطلاعات و داده ها را با هر فرمت و با هر زبان و از هر منبعی که باشد، با سرعت مورد خوانش قرار دهد و به نمایش بگذارد. پلت فرم مدیریت محتواهای وب نیز که بر روی این تلویزیون نصب شده است، داده های مربوط به کاربران را از منابع مختلف گردآوری و تجزیه و تحلیل می کند تا بتواند تجربه کاربران از انجام فعالیت های آنلاین با این تلویزیون را ارتقا دهد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=44623

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر