1

انفجار در منطقه مسکونی در مسعودیه تهران+تصویر

  • کد خبر : 44663
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۰

آتش نشانان بی درنگ با ایمن سازی محل و قطع گاز و برق منزل و تحویل مصدومین به عوامل اورژانس و همچنین دادن تذکرات ایمنی به ساکنان ساختمان به عملیات خود پایان دادند.

در ۲۴ ساعت گذشته تصادف شدید در اتوبان شهید بابایی همراه با ۵ مجروح و انفجار گاز در خانه ای مسکونی در مسعودیه تهران از مهترین حوادث رخداده ۶ آبان ماه ۹۱ تهران ثبت شد.

در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران مبنی بر انفجار گاز در یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳۷ را به محل حادثه در مسعودیه، میدان شیرازی، ده متری محمدی اعزام کرد.
محمد مونسان(رئیس ایستگاه۳۷) در این باره اظهار داشت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه طبقه دوم یک ساختمان ۳ طبقه بر اثر نشت گاز شهری در آشپزخانه دچار انفجار شده و پنجره های طبقه دوم نیز تخریب و شیشه های شکسته آن در بیرون از منزل مسکونی دیده می شد و و زن و شوهر مسن صاحبخانه نیز بشدت دچار سوختگی شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ با ایمن سازی محل و قطع گاز و برق منزل و تحویل مصدومین به عوامل اورژانس و همچنین دادن تذکرات ایمنی به ساکنان ساختمان به عملیات خود پایان دادند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=44663

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر