2

این زن الگوی بسیاری از زنان آفریقایی محسوب می شود+تصاویر

  • کد خبر : 45472
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۳

اگرچه این زن الگوی بسیاری از زنان افریقایی محسوب می شود اما در زمان مدیریت خانم موهولی، ارزش سهام این شرکت مخابراتی و تلفن همراه آفریقای جنوبی بدلیل عدم اعتماد سرمایه گذاران ، نزدیک به ۴۰ درصد کاهش یافته بود.

افق(ofoghnews.ir) تشدید مشکلات اقتصادی در آفریقای جنوبی به عنوان بزرگترین قدرت اقتصادی قاره آفریقا و ناتوانی دولت این کشور در حل این مشکلات یکی از بحث های امروز مردم این کشور است که تبعات مختلفی را به دنبال داشته است.

یکی از این تبعات مهم، استعفای غیرمنتظره مدیرعامل شرکت تلکام بزرگترین شرکت مخابراتی و تلفن همراه آفریقای جنوبی است که طرفداران اجتماعی زیادی داشت. وی یکی از نمادهای پیشرفت زنان در قاره محروم آفریقا محسوب می شود.

این برای پنجمین بار در طی هفت سال گذشته است که مدیرعامل این غول مخابراتی آفریقای جنوبی تغییر می کند. نومبوله لو موهولی اولین مدیرعامل زن سیاهپوست شرکت تلکام محسوب می شود اعلام کرد که دیگر حاضر به پذیرش این پست نیست و خواستار تعیین فرد دیگری بجای خودش شد.

وی در آوریل سال گذشته ۲۰۱۱ میلادی جانشین جف هدبرگ که او نیز استعفا داده بود، شد. بدنبال اعلام استعفای این زن، ارزش سهام این شرکت در بازار سهام ژوهانسبورگ ۴ درصد کاهش یافت.

اگرچه این زن الگوی بسیاری از زنان افریقایی محسوب می شود اما در زمان مدیریت خانم موهولی، ارزش سهام این شرکت مخابراتی و تلفن همراه آفریقای جنوبی بدلیل عدم اعتماد سرمایه گذاران ، نزدیک به ۴۰ درصد کاهش یافته بود.

بدنبال بروز مشکلات مدیریتی و مالی در این شرکت مخابراتی آفریقای جنوبی ، حزب اتحاد دمکراتیک اصلی ترین حزب مخالفت دولت ، خواستار خصوصی سازی این شرکت شده بود چراکه اکثر سهام شرکت تلکام متعلق به دولت آفریقای جنوبی است.

تلکام دومین شرکت بزرگ دولتی آفریقای جنوبی است که در دو ماهه گذشته، با بحران مدیریتی و مشکلات جدی مالی مواجه می شود.

خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=45472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر