1

باید ببینند از این آب گل آلود چه ماهی ای می توانند بگیرند

  • کد خبر : 46688
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۶

اظهارات این عنصر ضد انقلاب که نشان از دریوزه گی و استیصال حاکم بر اردوگاه آنان دارد در حالی صورت می گیرد که آنان در تمامی مراحل اقدامات خائنانه شان از حمایت مادی و معنوی دولتهای غربی نیز برخوردار بوده اند .

بدخواهان کشور که به در یوزه گی افتاده اند منتظر فرصتی هستند تا اقدامات خبیثانه جدیدتری را بر علیه مردم ایران انجام دهند
 سعید قاسم نژاد روزنامه نگار و وبلاگ نویس  ضد انقلاب خارج نشین ، پس از بررسی وضعیت آشفته اردوگاه فتنه گران با اعتراف به شکست در دستیابی به اهداف خبیثانه ضد انقلاب خود و همدستانش، عتاب گونه از دیگر ضد انقلابها می خواهد از آرزوهای محال خود دست برداشته و با واقع بینی برای ایجاد بی نظمی و اخلال در انتخابات ریاست جمهوری آینده ایران برنامه ریزی و تلاش کنند.

اظهارات این عنصر ضد انقلاب که نشان از دریوزه گی و استیصال حاکم بر اردوگاه آنان دارد در حالی صورت می گیرد که آنان در تمامی مراحل اقدامات خائنانه شان از حمایت مادی و معنوی دولتهای غربی نیز برخوردار بوده اند .

سخنگوی یکی از تشکل های ضد انقلاب موسوم به دانشجویان لیبرال با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و وضعیت رقابتی که در ایام برگزاری آن شکل می گیرد، خبیثانه می نویسد : ” حالا این هنر نیروهای مخالف ( فتنه گر ) است که بررسی کنند ببینند از این آب گل آلود چه ماهی ای می توانند بگیرند و بتوانند سوار بر موج نزاعهای درون حکومت و توجه مردم به امر سیاست بشوند. ”

گفته های این عضو ضد انقلاب و از حامیان گروهک تروریستی منافقین در حالی است که با وجود حمایتهای آشکار و پنهان سرویس های جاسوسی غرب ، شکست جنبش زرد شده موسوم به سبز در سال ۸۸ ضربه مهلکی بر پیکر نیمه جان ضد انقلابها وارد کرده به طوریکه تا مدتها از قوت این ضربه گیج و نا امید خواهند بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46688

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر