3

با اقتدار و سربلندی توانستیم موانع را پشت سر گذاریم

  • کد خبر : 46969
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱

توقف جنایات رژیم صهیونیستی تنها با یکپارچگی، اقدام انقلابی و مقابله به مثل جهان اسلام امکان‌پذیر است.

سردار وحیدی بخشی از مسئولیت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را متوجه کسانی دانست که به جای آنکه رژیم صهیونیستی را آماج مبارزات مسلمانان و کشورهای اسلامی قرار دهند با منحرف کردن این موضوع به سوی موضوعات دیگر مانند ایجاد بحران در سوریه، دشمن صهیونیستی را گستاخ کردند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت رزمایش مشترک و سراسری «مدافعان آسمان ولایت ۴»، گفت: جدیدترین سامانه‌های تسلیحاتی در حوزه‌های پدافند هوایی، الکترونیک، ردیابی و دیده‌بانی در این رزمایش با موفقیت آزمایش شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افق نیوز به نقل از ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی در سومین همایش بهبود و تعالی فرهنگ سازمانی وزارت دفاع اظهار کرد: الحاق تجهیزات و تسلیحات جدید به قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) علاوه بر افزایش توان پدافند هوایی کشور، یکبار دیگر قابلیت و توانمندی فرزندان رشید ملت ایران در صنعت دفاعی را در اثبات ناکارآمدی تحریم‌های دشمنان به نمایش گذاشت.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم و مقاوم غزه را از مصادیق بارز جنایات جنگی عنوان کرد و افزود: توقف جنایات رژیم صهیونیستی تنها با یکپارچگی، اقدام انقلابی و مقابله به مثل جهان اسلام امکان‌پذیر است.

وحیدی، بخشی از مسئولیت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را متوجه کسانی دانست که به جای آنکه رژیم صهیونیستی را آماج مبارزات مسلمانان و کشورهای اسلامی قرار دهند با منحرف کردن این موضوع به سوی موضوعات دیگر مانند ایجاد بحران در سوریه، دشمن صهیونیستی را گستاخ کردند.

وی در ادامه، فرهنگ سازمانی وزارت دفاع را مبتنی بر آموزه‌های بلند اسلام ناب محمدی(ص)، مکتب حسینی و فرهنگ عاشورا عنوان کرد و گفت: با تأسی به این فرهنگ است که به حول و قوه الهی توانسته‌ایم با اقتدار و سربلندی موانع را پشت سر بگذاریم و تهدیدات و تحریم‌ها را خنثی کنیم.

وزیر دفاع، توکل، توسل، ولایت‌مداری، کار، تلاش، همت مضاعف، روحیه جهادی و شهادت‌طلبی، خودباوری و خستگی‌ناپذیری، نظم و انضباط، صرفه‌جویی و قناعت، اندیشه‌ورزی، آینده‌نگری و مهرورزی، کیفیت و نوآوری را از ویژگی فرهنگ سازمانی وزارت دفاع برشمرد و اظهار کرد: مهمترین ویژگی فرهنگ سازمانی خدمت خالصانه، خاضعانه و خردمندانه برای تعالی و پیشرفت همه‌جانبه است.

وحیدی از شهیدان، جانبازان و رزمندگان به عنوان پیشتازان و نماد فرهنگ سازمانی وزارت دفاع یاد کرد و افزود: این اسطوره‌های پایداری و شهادت، الگو و نمونه‌های برجسته‌ای هستند که نشان دادند راه سعادت، عزت و سربلندی در دنیا و آخرت، پیروی از سیره نبوی، راه علوی و مکتب حسینی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر