2

مدل هایی از نزدیکترین بستگان “انسان بی بی سی”!+تصاویر

  • کد خبر : 47431
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۷

همزمان با پخش این برنامه، بی بی سی با هدف افزایش یادگیری کودکان و علاقه مندان به تاریخ، این مدل ها را در شهرهای مختلف بریتانیا به نمایش گذاشته است.

شبکه بی بی سی در گزارشی از فعالیت های علمی یکی از شبکه های این کمپانی، در راستای

 بی بی سی در گزارشی آورد:

تیمی از محققان از روی اسکلت های کشف شده از نزدیکترین بستگان انسان در ماقبل تاریخ، مدل هایی را بازسازی کرده اند که می گویند اولین بازسازی دقیق از این گونه ها هستند. این مدل ها برای برنامه علمی «کالبد شکافی پیش از تاریخ» Prehistoric Autopsy شبکه دو بی بی سی ساخته شده اند.

همزمان با پخش این برنامه، بی بی سی با هدف افزایش یادگیری کودکان و علاقه مندان به تاریخ، این مدل ها را در شهرهای مختلف بریتانیا به نمایش گذاشته است.

 دانشنامه آزاد ویکی پدیا در مقاله ای تحت عنوان تکامل انسان در خصوص این نظریه می نویسد: نظریه تکامل انسان از داروین انگلیسی شروع شد و توسط استرینگر، سوانت پابو و پیلبیم ادامه پیدا کرد.

لازم به یادی آوری است، سایت آفتاب ضمن انتشار مقاله ای در خصوص سوال مهم ابتدای آفرینش انسان، با رد این که انسان از نسل میمون ها به وجود آمده تحت مقاله ای با عنوان” انسان از نسل میمون؛ خرافه علمی!” می نویسد: ماتریالیست ها برای آنکه از مشکل لاینحل «محرک اولیه» خلاص شوند و به خداوند ایمان نیاورند، منشأ حرکت را به تضاد درونی اشیا بازمی گردانند، در حالی که این کار فقط به تأخیر انداختن همان پرسش اصلی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=47431

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر