3

آنا نعمتی در سکانس ایفای نقش از هوش رفت +تصاویر

  • کد خبر : 48425
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۷

آنا نعمتی درباره شرایط ایفای نقشش در «یکی می‌خواهد باهات حرف بزنه» گفت: بعد از پایان هر سکانس آنقدر گریه می‌کردم که تقریبا از حال می‌رفتم.

«آنا نعمتی» که در پرونده خود کارهایی چون «پنهان»، «دعوت» و «یکی از ما دو نفر» را دارد در فیلم «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»، بازیگر نقش اول زن را دارد. نعمتی که خود یک دختر ۱۰ ساله دارد، به گفته منتقدان توانسته کارش را به خوبی نمایش بگذارد. او درباره شرایط ایفای نقش‌اش به «فیلم» گفت:

واقعا حال وحشتناکی داشتم. بعد از پایان هر سکانس آنقدر گریه می‌کردم که تقریبا از حال می‌رفتم. وسط فیلمبرداری مجبور بودم خودم را کنترل کنم، ولی هر شب در اتاقم به گریه می‌افتادم و سعی می‌کردم اندوهم را خالی کنم تا فردایش بتوانم جلو دوربین حاضر شوم و لیلا را بازی کنم.

از همان زمانی که فیلمنامه را خواندم درگیر داستان زندگی این زن شدم و خیلی طول کشید تا بتوانم در ذهنم به یک تعادل منطقی برسم و حجم عظیم احساساتم را کنترل کنم. اگر نمی‌توانستم احساسم را کنترل کنم واقعا قادر نبودم نقش را بازی کنم. فشار روی من آنقدر زیاد بود که دو بار سر صحنه غش کردم.

گاهی وقتی کارگردان پس از سکانسی از بازی‌ام کات می‌داد کسی پشت دوربین نبود چون از منشی صحنه گرفته تا دستیارها و بقیه عوامل چنان احساساتی می‌شدند که فاصله می‌گرفتند تا صدای گریه‌شان ضبط نشود.

 

 

به گزارش روزنامه آرمان، خلاصه این فیلم، داستان تصادف و مرگ مغزی دختر یک خانواده از هم پاشیده شده با محوریت مادر خانواده (آنا نعمتی) است که به مرور وارد فضای گذشته‌ها شده و مخاطب وظیفه قضاوت را بر عهده می‌گیرد. در این جریان نکته‌ای که ما متوجه می‌شویم این است که هیچ کدام از شخصیت‌های مرتبط با دختر قصه بی‌تقصیر نیستند و در عین حال هیچ‌کدام مطلقا مقصر هم نیستند.

 

 

به گزارش فارس، آنا نعمتی، یکتا ناصر، شهاب حسینی و حمیدرضا پگاه از جمله بازیگران این فیلم هستند و یکتا ناصر موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن نقش مکمل جشنواره سی‌ام فیلم فجر شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=48425

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر