1

وزیر دائم‌الخمر بودن مجبور به استعفا شد

  • کد خبر : 49982
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۱

وزیر گردشگری رژیم‌صهیونیستی که به دلیل رفتارهای خارج از عرف و دائم‌الخمر بودن در معرض انتقادات شدید قرار گرفته بود، بالأخره مجبور به استعفا شد.

فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» نوشت: «استاس مسزنیکوف» (از حزب «یسرائیل بیتنیو») وزیر گردشگری اسرائیل، امروز استعفای خود را اعلام کرد. بنا بر این گزارش وی از دنیای سیاست نیز کنار رفته است.

اخیرا اتهامات مختلفی علیه مسزنیکوف مطرح شده و گفته می‌شد وی دائم‌الخمر بوده و به همین جهت جلسات مهم کابینه رژیم‌صهیونیستی را از دست می‌داد. البته مسزنیکوف این اتهامات را کرده و گفته بود که محافظ سابق اطلاعات نادرستی در مورد او منتشر کرده است.

این دومین عضو حزب «یسرائیل بیتنیو» است که از شرکت در انتخابات آتی و دنیای سیاست کناره‌گیری می‌کند. روز دوشنبه نیز «آناستازیا میشائیلی» از اعضای این حزب در کنست (پارلمان اسرائیل) از حضور در انتخابات پارلمانی انصراف داد. میشائیلی نیز سابقه حضور در چندین رسوایی سیاسی را در پرونده خود دارد.

انتخابات پارلمانی اسرائیل قرار است روز سوم بهمن برگزار شود. این انتخابات قرار بود سال آینده برگزار شود که به دلیل اختلافات شدید در کابینه رژیم‌صهیونیستی تاریخ آن به امسال منتقل شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=49982

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر