2

اینجا با «ساتور قصابی» سر کودکان را از بدن جدا می‌کنند+تصویر

  • کد خبر : 51074
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۶

تکفیری‌ها از کودکان برای بریدن سر هواداران بشار اسد استفاده می‌کنند و سر آنها را بر روی یک قطعه سنگ قرار داده و با یک «ساتور قصابی» سرشان را از بدن جدا می‌کنند.

خبرگزاری فارس: اعدام هواداران نظام سوریه با ساتور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس  در دمشق، پس از آغاز بحران در کشور سوریه دولت‌های مرتجع عرب و کشورهای همسو با آنها در راستای ضربه زدن به محور مقاومت و سقوط نظام سوریه، تلاش‌های بی‌شرمانه‌ای را آغاز کردند اما آنچه در این میان خودنمایی می‌کند، شکل‌دهی القاعده جدید با حمایت ترکیه، عربستان، قطر و غربی‌ها بویژه آمریکا در منطقه است.

این کشورها سلفی‌های منطقه را از کشورهای عربستان، تونس، لیبی، سطح اروپا و حتی افغانستان و برخی کشورهای آسیای مرکزی جمع‌آوری کرده و در برخی کشورها مانند لیبی و ترکیه آموزش می‌دهند و نهایتاً به کشور سوریه اعزام می‌کنند. در بیان اثبات این مدعا همین موضوع بس که گروهک تروریستی القاعده تاکنون مسئولیت چندین انفجار قوی در شهرهای مختلف سوریه و جنایت‌های مختلف از جمله اعدام‌های گروهی و غیر انسانی را برعهده گرفته‌اند.

پایگاه خبری «الحقیقه» سوریه، ویدیویی را منتشر کرده که شاید وحشیانه‌ترین ویدیویی باشد که تا به حال در رابطه با حوادث سوریه وجود داشته است.

در این فایل ویدیویی نشان می‌دهد که افرادی وابسته به ارتش به اصطلاح آزاد سوریه که نام گروه خود را گردان «خالد بن ولید» قرار دادند، از کودکان برای بریدن سر افراد ربوده شده استفاده می‌کنند و سر این هواداران نظام سوریه بر روی یک قطعه سنگ قرار داده می شود و با یک ساتور قصابی سرشان را از بدن جدا می‌کنند.

این ویدیو دیروز یکشنبه در صفحه فیس بوکی تحت عنوان «روزنامه الکترونیکی خالد بن ولید» که قاسم سعدالدین، سرهنگ فراری نیروی هوایی ارتش سوریه آن را اداره می کند، منتشر شد. اما بعد از چند دقیقه به سرعت این ویدیو را از صفحه فیس بوک خودشان حذف کردند اما قبل از اینکه جنایت این تروریست ها از صفحه شان پاک شود عکسی از صفحه جنایت گرفته شد.

اطلاعاتی که راجع به ویدیو تاکنون بدست آمده این است که این حادثه به هنگام روز و در استان «حمص» و مشخصا بین منطقه « تلبیسه» و«رستن» اتفاق افتاده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=51074

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر