3

جریمه ۲۷۰ میلیونی برای قاچاقچیان ۲۵۰ تن برنج

  • کد خبر : 51878
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸

سخنگوی سازمان تعزیرات کشور از نهایی شدن پرونده قاچاق ۲۵۰ تن برنج خارجی خبر داد و گفت: متخلفان به پرداخت ۲۷۰ میلیون تومان جریمه در حق صندوق دولت محکوم شدند.

محمد حسین سرابیان با اعلام اینکه ۹ اکیپ ویژه با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی ۲۲ منطقه تهران را مورد بازرسی قرار دادند گفت: در این بازرسیها ۲ هزار واحد صنفی تذکر گرفته و ۷۸ واحد هم جریمه شدند.

وی افزود: بیشترین تخلفات گران فروشی بود که با حکم تعزیراتی شعب سیار متخلفان جمعا به ۱۸۰ میلیون تومان جریمه شدند.

جریمه ۲۷۰ میلیون تومانی قاچاقچیان برنج

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: بر اساس گزارش اداره اطلاعات استان کرمانشاه، طی چند عملیات هماهنگ ۲۵۰ تن برنج خارجی که با تبانی برخی از بازرگانان و مدیران تعاونی مرزنشینان وارد کشور شده بود کشف و پرونده تخلفاتی در تعزیرات استان تشکیل شد. که با انجام تحقیقات سیر مراحل قانونی، شعبه مزبور با توجه مستندات موجود در پرونده تخلفات انتسابی مبنی بر عرضه خارج از شبکه را محرز تشخیص و متخلفین را جمعا به پرداخت بیش از ۲۷۰ میلیون تومان محکوم کرد.

محکومیت قاچاقچیان موتورسیکلت

رئیس گشتهای مشترک تعزیرات حکومتی کشور گفت: در یکی دیگر از پرونده های تعزیراتی ماموران نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد طی بازرسیهای خود تعداد یک دستگاه موتورسیکلت ومقادیری البسه خارجی قاچاق کشف کردند که شعبه تعزیرات شهرستان طی مراحل قانونی با توجه به شواهدوقرائن موجود در پرونده ها اعلام کرد: متخلفین علاوه بر ضبط کالا به پرداخت بیش ۱۶۰ میلیون تومان جریمه نقدی معادل دوبرابرارزش ریالی کالاهای مکشوفه در حق صندوق دولت محکوم می شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=51878

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر