1

در حماسه ۹ دی آخرین میخ بر تابوت فتنه‌گران زده شد

  • کد خبر : 54055
  • ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۹:۱۸

مدافعان انقلاب همواره باید در مقابل توطئه‎های معاندان نظام هوشیار باشند؛ چرا که دشمن همواره با سناریوهای جدیدی برای ضربه زدن اقدام می‎کند.

به گزارش افق نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، سردار شاهرخی در گردهمایی هادیان سیاسی بسیج دانشجویی و دیگر اقشار بسیج لرستان در محل پادگان امام حسین(ع) خرم‎آباد، بی‎بصیرتی و عدم برخورداری از قدرت تجزیه و تحلیل را مهمترین عامل ریزش‎ها در انقلاب عنوان کرد و افزود: مدافعان انقلاب همواره باید در مقابل توطئه‎های معاندان نظام هوشیار باشند؛ چرا که دشمن همواره با سناریوهای جدیدی برای ضربه زدن اقدام می‎کند.
فرمانده سپاه لرستان با تاکید بر اینکه سپاه در دفاع از اسلام و انقلاب هیچ گاه در برابر معاندان داخلی و خارجی نظام ساکت نمی‎نشیند، گفت: قدرت سپاه در وجود چند ۱۰ هزار نفری این نهاد نهفته نیست، بلکه سپاه به جامعه عظیم مردمی متصل است و قدرت خود را از مردمی بودن خود دارد.
شاهرخی با اشاره به اینکه در حماسه ۹ دی آخرین میخ بر تابوت فتنه‎گران زده شد، ادامه داد: پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و همچنین حفظ ارکان انقلاب از مهمترین رسالت‎های سپاه است.
وی در ادامه از اصول ولایت‎مداری، تکلیف‎گرایی، حکمت، عزت، اقتدار، انقلاب‎محوری، استکبارستیزی، مردمی بودن، اخلاق‎مداری، جذب حداکثری و دفع حداقلی، هماهنگی و همسویی سازمانی، مشارکت حداکثری آگاهانه و اصلح‎گرایی بعنوان اصول مورد تاکید سپاه یاد کرد.
لازم به ذکر است در این گردهمایی از هادیان سیاسی نمونه استان لرستان تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54055

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر