1

پیروزی شیرین شیاطین سرخ در دقیقه ۹۰

  • کد خبر : 54335
  • ۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۷

منچستریونایتد در رقابت های لیگ برتر انگلیس مقابل نیوکاسل به یک پیروزی دیرهنگام دست پیدا کرد.

منچستریونایتد در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس عصر چهارشنبه در ورزشگاه اولدترافورد میزبان نیوکاسل بود و توانست شکست ۴ بر ۳ را به میهمان خود تحمیل کند.

منچستریونایتد در این بازی سه بار از نیوکاسل عقب افتاد، “جیمز پرچ” در دقیقه ۳ این دیدار دروازه من یونایتد را باز کرد  اما “جاناتان ایوانز” در دقیقه ۲۵ گل تساوی را به ثمر رساند. ایوانز دو دقیقه بعد به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا من یونایتد با شکست ۲ بر یک راهی رختکن شود.  در دقیقه ۵۷ “پاتریس اورا” بازی را به تساوی کشید اما ۱۰ دقیقه بعد “پاپیس دمبا سیسه” گل برتری کلاغ ها را وارد دروازه شیاطین سرخ کرد.

اما این پایان کار نبود؛ “رابین فن پرسی” ابتدا در دقیقه ۷۱ گل مساوی را به ثمر رساند و در حالیکه بازی رو به پایان بود “خاویر هرناندز” گل برتری منچستر را وارد دروازه نیوکاسل کرد.

برتری خانگی مقابل نیوکاسل شاگردان سرآلکس فرگوسن را ۴۶ امتیازی کرد و اختلاف امتیاز آنها با منچسترسیتی، تیم دوم جدول رده بندی را به هفت امتیاز رساند.

منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، هم در زمین ساندرلند با تک گل دقیقه ۵۳ جانسون شکست خورد تا فاصله‌اش با صدر جدول بیشتر شود.

در روزی که سرخپوشان منچستریونایتد از سد نیوکاسل گذشتند و آبی پوشان این شهر مقابل ساندرلند تن به شکست دادند، چلسی با یک گل از سد نوریچ سیتی گذشت. تنها گل چلسی در این بازی توسط خوان ماتا در دقیقه ۳۸ به ثمر رسید. این پیروزی چلسی را ۳۵ امتیازی کرده و جایگاه آبی پوشان لندن را در رتبه سوم جدول مستحکم‌تر از قبل کرد.

در ادامه مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر انگلستان تیم فوتبال استون‌ویلا در ورزشگاه خانگی خود ویلاپارک و در حضور ۳۶۸۶۳ تماشاگر مقابل مهمان خود تاتنهام متحمل شکست ۴ بر صفر شد.

هر چهار گل این دیدار در نیمه دوم به ثمر رسید و این دفو بود که اولین بار در دقیقه ۵۸ دروازه استون‌ویلا را باز کرد و پس از آن گرت بیل با هت‌تریک خود در دقایق ۶۱، ۷۳ و ۸۴ نتیجه را برای تاتنهام ۴ بر صفر کرد و تعداد گل‌های خود در این فصل را به عدد ۶ رساند.

تاتنهام با این برد ۳۳ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد و استون‌ویلا نیز با شکست خانگی با ۱۸ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

در آخرین دیدار هم لیورپول میهمان استوک سیتی بود و در حالی که با پنالتی دقیقه ۲ جرارد جلو افتاده بود با ۲ گل دقایق ۵ و ۴۹ واترز و یک گل جونز که در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید متحمل شکست ۳-۱ شد تا با ۲۵ اتیاز در رده دهم قرار بگیرد و استوک با ۲۸ امتیاز به مکان هشتم صعود کند.

تنها دیدار باقیمانده این هفته را آرسنال و وستهام ۴ بهمن برگزار خواهند کرد.

مشرق

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54335

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر