1

جوانی که با تجربه فیس بوکی‌اش دو زن را به کشتن داد+تصویر

  • کد خبر : 55261
  • ۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۰

راننده خاطی دو سال پیش به دلیل رانندگی پرخطر با محرومیتی چند ساله از رانندگی روبرو شده بود و بنابراین از آنجا که هنگام تصادف گواهینامه ‌اش توقیف بود.

مرد جوانی که برای تجربه ای هولناک، مشروبات الکلی فراوانی را مصرف کرده بود، با سرعتی سرسام‌آور یک زن کهنسال و دختر ۳۷ ساله‌ اش را با اتومبیل زیر گرفت و آنها را کشت.

جاستین جونز ۲۸ ساله اهل شمال کارولینا که خود نیز پس از این تصادف در بیمارستان بستری شده بود، پس از بهبودی به دلیل رانندگی پرخطر و منجر به مرگ به زندان افتاده است.

اگرچه او در ابتدا از بیان انگیزه ‌‌اش برای انجام این کار خودداری می ‌کرد اما پلیس در تحقیقات خود با بررسی صفحه او در فیس‌ بوک به راز این موضوع پی برد چراکه وی چند روز پیش از حادثه، کامنتی را روی صفحه خود با این مضمون گذاشته بود که «می‌خواهم خودم حس کنم که پس از مصرف مشروبات چه وضعی پیدا می‌کنم.»

جاستین پس از این پیام، چند جمله طنز نیز در این باره نوشته بود و این اقدام او با استقبال تعدادی از دوستانش نیز مواجه شده بود که از وی می خواستند تجریه خود را پس از انجام، در فیس بوک برای آنها تعریف کند اما تجربه هولناک این مرد باعث مرگ زن ۶۲ ساله و دخترش شد و نوه‌ هایش را هم بی ‌سرپرست کرد چراکه به گفته اقوام این دو زن، وضع این کودکان که هر سه، کم ‌سن و سال هستند از لحاظ عاطفی و اقتصادی بغرنج خواهد شد.

راننده خاطی دو سال پیش به دلیل رانندگی پرخطر با محرومیتی چند ساله از رانندگی روبرو شده بود و بنابراین از آنجا که هنگام تصادف گواهینامه ‌اش توقیف بود، جرم او قتل از نوع درجه اول محسوب می‌ شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=55261

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر