1

نجات چوپان خوش‌شانس پارس‌آبادی+تصویر

  • کد خبر : 55270
  • ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۷:۵۴

با توجه به تاریکی مطلق شب، ماموران مرزبانی پس از دقایقی جستجو موفق شدند محل دقیق جوان مرزنشین به هویت حسین پناهی را بیابند.

مرزبانان در پارس‌آباد چوپانی را که به دنبال گوسفندانش می‌گشت از چنگ شش گرگ نجات دادند.

خبرگزاری فارس: نجات چوپان خوش‌شانس پارس‌آبادی از دست 6 قلاده گرگ

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، با مداخله ماموران مرزبانی هنگ مرزی پارس‌آباد، جوان مرزنشین که حین جستجوی گوسفندان خود، مورد حمله شش گرگ قرار گرفته بود، نجات یافت.

این جوان با اپراتور گروهان مرزی بیله‌سوار تماس گرفته و اعلام کرد مورد حمله چندین قلاده گرگ قرار گرفته که بلافاصله، مراتب به پاسگاه مرزی زرگر مخابره و اکیپ کنترلی که در نوار مرزی حضور داشتند بدون فوت وقت به محل اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، با توجه به تاریکی مطلق شب، ماموران مرزبانی پس از دقایقی جستجو موفق شدند محل دقیق جوان مرزنشین به هویت حسین پناهی را بیابند.

ماموران پاسگاه مرزی زرگر به محض مراجعت به محل، تعداد شش قلاده گرگ را مشاهده می‌کنند که دور درختی حلقه زده و قصد پایین کشیدن جوان مرزنشین که از ترس جانش به بالای درخت رفته بود را دارند که بلافاصله یکی از پرسنل گشتی با شلیک گلوله هوایی موجب فرار گرگ‌ها و در نهایت نجات جان جوان مرزنشین می‌شوند.

حسین پناهی چوپان جوان پس از نجات از چنگال گرگ‌ها، ضمن قدردانی از اقدام فوری ماموران مرزبانی گفت: به قصد یافتن چند راس گوسفند که از گله جدا شده بودند کمی از روستا دور شدم که از بخت بد با چندین گرگ مواجه شدم و از ناچاری به بالای درخت پناه بردم و پس از تماس با مرکز گروهان، تقاضای کمک کردم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=55270

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر