1

من با پزشک خانواده تربیت شده‌ام و این برنامه را ادامه می‌دهم

  • کد خبر : 55301
  • ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰

مهمترین برنامه حتی الامکان این است که بیمار محوری در وزارت بهداشت بر طرف شود و جامعه را ولی نعمت خود بدانیم و اگر دوستان کمک کنند این رویکرد را عملی می‌کنیم.

سرپرست وزارت بهداشت در مورد اجرای برنامه های وزارت بهداشت از جمله پزشک خانواده گفت: من با پزشک خانواده تربیت شده‌ام و این برنامه را ادامه می‌دهم و ۶ماه که سهل است در ۶ دقیقه هم می‌توان کارهای بزرگ انجام داد.

محمد حسن طریقت منفرد امروز در حاشیه مراسم معارفه خود را رؤسای دانشگاههای علوم پزشکی در وزارت بهداشت در جمع خبرنگاران افزود: ادامه اجرای برنامه پزشک خانواده حتماً از برنامه های مهم من است و من با این برنامه تربیت شده ام.

وی گفت: ۳۵ سال پیش آنجایی که این طرح موفقیت داشت من پزشک خانواده بودم و بدون پزشک خانواده نمی‌شود در وزارت بهداشت کاری کرد.

طریقت افزود: مهمترین برنامه حتی الامکان این است که بیمار محوری در وزارت بهداشت بر طرف شود و جامعه را ولی نعمت خود بدانیم و اگر دوستان کمک کنند این رویکرد را عملی می‌کنیم.

سرپرست وزارت بهداشت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در ۶ماه می شود این کارها را انجام داد گفت: ۶ ماه که سهل است در ۶ دقیقه هم می‌توان انجام داد و باید حداکثر تلاشمان را انجام دهیم.

وی گفت: حرفها برای زدن زیاد است و کارها هم برای انجام دادن زیاد است و اما باید ما حداکثر سعی‌مان را انجام دهیم و بیماران و جامعه را از خودمان بدانیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=55301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر