4

مرزبانان دین در طول تاریخ حنجره عدالت بودند

  • کد خبر : 55393
  • ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۸

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر حفظ روحیه وحدت بین آحاد جامعه اظهار داشت: فتنه سال ۸۸ ولایت و نظام اسلامی را هدف قرار گرفته بود.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی ظهر سه شنبه در گردهمایی ائمه جمعه و جماعات و مبلغان مازندران در مصلای جمعه سرخرود محمودآباد اظهار داشت: علمای دین و روحانیت، پرچمدار ملت در مقطع انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ ولایت و نظام را هدف قرار داد و یک کودتای مخملی به تمام معنا بود، افزود: دشمن از ۲۲ خرداد تا نهم دی ۸۸ فقط درصدد ایجاد فتنه بود و رسانه های دشمن هم کارشان انعکاس تحرکات شیطانی سران فتنه بود.

خاتمی ادامه داد: از حماسه نهم دی به بعد می بینیم دشمن زمزمه تحریم را شروع کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، وظیفه علما و روحانیون را در مقابله با توطئه های دشمن و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی سنگین دانست و افزود: علما مرزبانان دین هستند و باید از حدود و ثغور دین مرزبانی کنند.

وی با بیان اینکه امروز سه حوزه مرزبانی وجود دارد که عالمان و سفیران نور باید در این سه حوزه انجام وظیفه کنند، ادامه داد: یکی از حوزه های مرزبانی علمای دین، تبیین معارف اعتقادی، مبانی اسلامی و تشیع است.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه دشمنان تمام اعتقادات ما را مورد تهاجم قرار دادند، گفت: حوزه دیگری که عالمان دین باید انجام وظیفه کنند، حوزه مسایل دینی و تبیین سبک زندگی دینی است.

خاتمی از روحانیت به عنوان شناسنامه دین یاد کرد و با تاکید بر اینکه عموم مردم با رفتار روحانیون به دین علاقه مند می شوند، افزود: مرزبانان دین در طول تاریخ حنجره عدالت بودند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=55393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر