1

از هیچ مانعی نمی‌ترسم و از هیچ پیشامدی نگران نمی‌شوم

  • کد خبر : 55413
  • ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۲

نیروی فزاینده جمهوری اسلامی در منطقه به سبب ایستادگی پدران شما در مسیر الهی و همچنین جان بر کفی و سلحشوری شما در ماندن بر سر عهدتان با انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در جمع سربازان، درجه داران، افسران و فرماندهان یگان ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ابا عبدالله الحسین هنوز هم از من و شما یاری می‌طلبد، چرا که ایشان فریاد حق طلبی تاریخ است و وجود مقدس ایشان متعلق به یک زمان یا مکان خاص نیست.
پورمحمدی با تأکید بر این‌که شعار سرباز انقلاب اسلامی باید این باشد که من نمی‌ترسم و اندوهگین نیستم افزود: سربازان ما چیزی از دست نمی‌دهند که ترسان و اندوهگین باشند. آن‌ها با خداوند عالم و عادل معامله کرده‌اند و مطمئن هستند که به سعادت حقیقی می‌رسند. پس شعار سرباز اسلامی این است که از هیچ مانعی نمی‌ترسم و از هیچ پیشامدی نگران نمی‌شوم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تظاهرات ۱۹ دی قم علیه نظام شاهنشاهی گفت: این تظاهرات و شعارهای مرگ بر شاه و درود بر خمینی که در حرم حضرت معصومه(س) طنین انداز شد به سبب سرمقاله‌ای بود که دو روز پیش از آن در هتک حرمت به امام خمینی و همچنین گرامیداشت روز رفع و کشف حجاب در سال ۱۳۱۷، منتشر شد. در آن هنگام ما بدون ترس و حزن، به تکلیف الهی خود عمل کردیم و ثمره این‌گونه رشادت‌ها، به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و باز پس گرفتن اختیار کشورمان از دست آمریکایی‌ها و غربی‌ها بود.
وی افزود: امروز که سی و چهار سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، وزیر امور خارجه ایالات متحده اعتراف می‌کند که ما هر کجا می‌رویم سایه قدرت و نفوذ ایران را مشاهده می‌کنیم و نگران فراگیری هژمونی جمهوری اسلامی در سراسر جهان هستیم. این پاداشی است که خداوند متعال در پاسخ به رشادت‌های نسل اول انقلاب و تلاش‌های آنان در ایستادگی در راه عمل به تکلیف الهی از سال ۴۲ تا ۵۷ و مبارزه با سرسپردگی رژیم گذشته به ما عنایت کرده است.
پورمحمدی با بیان این‌که امروز یک جمهوری اسلامی مقتدر در اختیار نسل سوم انقلاب قرار گرفته است گفت: نیروی فزاینده جمهوری اسلامی در منطقه به سبب ایستادگی پدران شما در مسیر الهی و همچنین جان بر کفی و سلحشوری شما در ماندن بر سر عهدتان با انقلاب اسلامی است.
پورمحمدی با بیان این‌که با فقر، بی‌دینی و فساد نیز می‌آید گفت: اگر ما بتوانیم فقر را از جامعه خود دور کنیم، توانستیم جامعه‌ای اسلامی بسازیم که بری از فساد و ظلم باشد. در این رهگذر شما پاسداران ضد فساد و ضد تبهکاری در جامعه هستید و این مهم برای ما به عنوان یک ارزش و یک اصل مطرح است. شما نیز باید بدانید که این رسالت مهمی است. چرا که امام حسین(ع) بر سر این رسالت، جان عزیز خویش را فدا کرد.
مهر
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=55413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر