1

عامل اصلی مرگ سربازان اسرائیلی+تصاویر

  • کد خبر : 55676
  • ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۶

ارتش رژیم صهیونیستی سلسله تحقیقاتی را در روزنامه های این رژیم منتشر کرده است که در آن پدیده های جدیدی را می بینیم که به ارتش ضربه سنگینی وارد خواهد کرد.

شبکه تلویزیونی “المیادین” (almayadeen) گزارش داد: سلسله تحقیقاتی که در روزنامه های اسرائیلی در دو روز گذشته منتشر شده، نشان می دهد دشمن سرسخت تری که ارتش اسرائیل با آن مواجه است طبق اعتراف روزنامه های این رژیم در داخل خود ارتش است.

المیادین می افزاید، ارتشی که سربازانش آموزش می بینند که در مقابل دشمن خود بجنگند و از جان خود دفاع کنند، اکنون با پدیده جدید خودکشی مواجه شده است، پدیده ای که به نوشته روزنامه صهیونیستی “معاریو” اولین سبب مرگ سربازان ارتش اسرائیل می باشد.

 

 

آماری که ارتش اسرائیل در این رابطه ارائه داده است، نشان می دهد که ۶۹ سرباز بین سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ دست به خودکشی زده اند، در حالی که در سال ۲۰۱۲ تعداد خودکشی ها ۱۴ مورد بوده است.

 

امر دیگری که در آمارهای ارتش اسرائیل جلب نظر می کرد، تعداد کسانی بود که داوطلب پیوستن به نیروهای رزمی می باشند، که به طور محسوسی نسبت به سال های گذشته کاهش پیدا کرده که مسئولین اسرائیلی را نگران کرده است.

 

 

روزنامه “معاریو” در بازتاب منتشر شدن این تحقیق ارتش می نویسد: «اگر صفحه اجتماعی یوتیوپ را در اسرائیل باز کنید، پدیده نو دیگری را می بینید که در میان سربازان ارتش اسرائیل شایع شده است و امسال به شکل چشمگیری افزایش یافته است، تصاویر سربازان اسرائیلی است که در حال رقص و پایکوبی در حین اجرای مانورها و آموزش های نظامی می باشند، که جدا از ضرر معنوی و روحیه ای که به پیکره ارتش وارد می کند گاهی باعث لو رفتن برخی از اسرار و اطلاعات نظامی می گردد، که افشای آنها ممنوع می باشد.»

 

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=55676

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر