2

جلوی بی اخلاقی ها در کشتی را باید گرفت

  • کد خبر : 56133
  • ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۱

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر رعایت مسایل اخلاقی و فرهنگی در ورزش و به ویژه کشتی، بر حمایت مادی و معنوی از کشتی در راه حضوری خوب و شایسته در پیکارهای جام جهانی تهران تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری ورزش و جوانان، ˈمحمد عباسیˈ در نشست با مسوولان فدراسیون کشتی، با ابراز تاسف از مسایل حاشیه ای پیش آمده در دیدار نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، به مسوولان فدراسیون کشتی توصیه کرد ضمن برخورد اصولی با مقصران، تدابیری اندیشیده شود تا دیگر شاهد چنین مسایلی در کشتی نباشیم!

وزیر ورزش و جوانان همچنین با تاکید بر اینکه کشتی ورزش پهلوانی و مظهر فتوت و گذشت ایرانیان به حساب می آید، تصریح کرد: باید با اتخاذ تدابیری مناسب، جلوی بی اخلاقی ها در این رشته را گرفت و اجازه نداد که حاشیه ها، جایگاه رفیع کشتی ایران را به خطر بیاندازد.

در این نشست، ˈحجت الله خطیبˈ سرپرست فدراسیون کشتی، ˈحسن رنگرزˈ نایب رییس این فدراسیون و ˈرسول خادمˈ مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد ایران، گزارش هایی در خصوص وضعیت کشتی و موقعیت تیم های ملی در راه حضور در پیکارهای جام جهانی تهران در اسفند ماه امسال و برنامه ریزی های صورت گرفته در راه برگزاری مطلوب و شایسته این رقابت ها ارایه کردند.

در این جلسه که ˈحمید سجادیˈ معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشت، ˈمحمد عباسیˈ وزیر ورزش و جوانان بر هرگونه حمایت مادی و معنوی از فدراسیون کشتی برای حضوری قدرتمند در پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=56133

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر