3

دولت خدمتگزار همواره خود را خادمان همیشگی ملت می داند

  • کد خبر : 41100
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۷

وزیر ورزش و جوانان گفت: زیر ساخت های ورزشی در دولت نهم و دهم به اندازه ۴۰ ساله گذشته توسعه و افزایش یافته است.

افق(ofoghnews.ir): عباسی گفت:: این توسعه چشمگیر در زیرساخت ها و نیز افزایش مدال آوری نشان از لیاقت و شایستگی مردم در خدمت رسانی از سوی دولت دارد

ˈمحمد عباسیˈ شامگاه شنبه در آیین بهره برداری از مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج همدان افزود: این توسعه چشمگیر در زیرساخت ها و نیز افزایش مدال آوری نشان از لیاقت و شایستگی مردم در خدمت رسانی از سوی دولت دارد.

وی اضافه کرد: دولت خدمتگزار همواره خود را خادمان همیشگی ملت می داند و امروزه انبوه طرح های عمرانی ورزشی بهره برداری شده فقط برای خدمت به مردم است.

عباسی با قدردانی از مدال آوران المپیک ۲۰۱۲ لندن به وی‍ژه صادق گودرزی نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک گفت: به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در لندن نشان از اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف به وی‍ژه ورزش دارد.

وی افزود: هم اینک در بخش های قهرمانی و همگانی در کنار انبوه زیرساخت های ایجاد شده جهش چشمگیری را شاهد هستیم که برگرفته از توانمندی دولت خدمتگزار در امر توجه به ورزش دارد.

مجموعه ورزشی مریانج که به نام سردار شهید حاجی بابایی از سرداران بزرگ جنگ تحمیلی مزین شده، شامل ورزشگاه ۱۰ هزار نفری با تمامی تجهیزات مدرن فوتبال ، خوابگاه، استخر سرپوشیده، سالن کشتی و سالن چند منظوره است.

این پروژه از طرح های ملی است که با مساحت ۲۶ هزار متر مربع از سال ۸۶ آغاز به کار کرد و یکصد میلیارد ریال جهت ساخت آن هزینه شده است.

استادیوم ورزشی این مجموعه با گنجایش ۱۰ هزار نفر و امکاناتی نظیر اسکوبرد ، سیستم روشنایی با ظرفیت ۶۰۰ لوکس ، چهار رختکن مجزا جهت استفاده بازیکنان، مربیان و داوران، سیستم گرمایش از کف ( هیترینگ ) و سایبان روی سکوی تماشچیان توانایی میزبانی مسابقات بین المللی و آسیایی و لیگ برتر را دارد .

خوابگاه ورزشکاران این مجموعه نیز یکی از خوابگاه های مدرن کشور است که کار ساخت آن از سال ۸۷ با مساحتی بالغ بر دو هزار ۳۰۰ متر مربع آغاز شد و این مجموعه دارای هفت سویت مجهز ، ۳۰ اتاق با ظرفیت اسکان ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر است/ایرنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر