2

ماهی های نا مرغوب در قوطی های کنسرو

  • کد خبر : 56875
  • ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۰

میر رضوی با اشاره به این‌که تامین مواد اولیه تولیدکنندگان کنسرو تن ماهی با مشکل مواجه شده است، گفت: تهیه ارز از بازار آزاد و نقل و انتقالات پول به دلیل محدودیت‌های یاد شده دشوار شده است. دبیر سندیکای صنایع کنسرو با اشاره به واردات ماهی با ارز آزاد گفت: قیمت ماهی وارداتی مورد نیاز […]

میر رضوی با اشاره به این‌که تامین مواد اولیه تولیدکنندگان کنسرو تن ماهی با مشکل مواجه شده است، گفت: تهیه ارز از بازار آزاد و نقل و انتقالات پول به دلیل محدودیت‌های یاد شده دشوار شده است.

دبیر سندیکای صنایع کنسرو با اشاره به واردات ماهی با ارز آزاد گفت: قیمت ماهی وارداتی مورد نیاز تولیدکنندگان کنسرو تن ماهی از کیلویی حدود ۶۰۰۰ تومان به کیلویی ۸۰۰۰ تومان رسیده است.

محمد میررضوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که برخی تولیدکنندگان کنسرو تن ماهی از ماهی غیرمرغوب استفاده می‌کنند، افزود: البته این دسته از تولیدکنندگان جزو برندهای معروف و عضو سندیکا نیستند و از نهادهای نظارتی مانند استاندارد و وزارت بهداشت می خواهیم که با آن‌ها برخورد کنند.

او با اشاره به این‌که سه نوع ماهی تن شامل گیدر، یلوفین و اسکیپ‌جک جزو ماهیان مرغوب در تولید کنسرو تن ماهی هستند، گفت: برخی تولیدکنندگان از ماهی‌های دیگر که غیر مرغوب هستند در تولید کنسرو تن ماهی استفاده می‌کنند.

میررضوی با اشاره به این‌که تامین مواد اولیه تولیدکنندگان کنسرو تن ماهی با مشکل مواجه شده است، گفت: تهیه ارز از بازار آزاد و نقل و انتقالات پول به دلیل محدودیت‌های یاد شده دشوار شده است.

به گفته دبیر سندیکای صنایع کنسرو، هم اکنون حدود ۱۵۰ واحد تولید کنسرو ماهی تن در کشور وجود دارد که حدود ۵۰ شرکت عضو سندیکای صنایع کنسرو هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=56875

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر