1

برلوسکونی: با بلاتر مخالفم

  • کد خبر : 56896
  • ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۷

رییس باشگاه میلان ادامه همکاری با آلگری را منوط به عملکرد خوب او دانست.

میلان در فصل جاری سری A شروع کابوس واری داشت. با این حال سیلویو برلوسکونی از آلگری حمایت کرد و او را اخراج نکرد.

رییس باشگاه میلان پیش از این چندین بار اعلام کرد که اصلا در اندیشه اخراج آلگری نیست، اما به نظر می‌رسد تغییر موضع داده و علاقه‌ای به ادامه همکاری با آلگری ندارد.

برلوسکونی در سخنانی که روزنامه‌های ایتالیایی منتشر کردند گفت: رابطه خوبی با آلگری دارم. دلیلی بر صحبت کردن درباره آینده‌ او نمی‌بینم. نتایج، ماندن و یا نماندن آلگری را مشخص می‌کند. باید ببینم چه نتایجی به دست می‌آید.

نخست وزیر سابق ایتالیا به ستایش از پپ گوآردیولا پرداخت و از علاقه خود برای همکاری با سرمربی پیشین بارسلونا خبر داد: مدتها است که دوست دارم او را به میلان بیاورم چرا که بارسلونا در سالهای اخیر با حضور او بهترین فوتبال در دنیا را به نمایش گذاشت. با این حال احتمال حضور او در میلان بسیار کم است.

پنجشنبه گذشته در جریان مسابقه دوستانه تیم‌های فوتبال میلان و تیم دسته چهارمی پروپاترایا که در ورزشگاه بوستوارسیزیو در شمال ایتالیا برگزار شد بواتنگ در اعتراض به شعارهای نژاد پرستانه بی‌وقفه تماشاگران تیم حریف میدان مسابقه را ترک کرد. دیگر بازیکنان میلان هم پس از هافبک غنایی تیم، میدان مسابقه را ترک کردند.

بلاتر رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا در واکنش به حرکت بواتنگ گفت: این که بازیکنی همچون بواتنگ زمین بازی را ترک کند اقدام درستی نبود من بر این باورم که ترک میدان مسابقه راه حل مناسبی نیست.

برلوسکونی به این سخنان بلاتر واکنش نشان داد و گفت: من با بلاتر مخالفم. پس از بازی به بازیکنان به خاطر شجاعت‌شان تبریک گفتم. فوتبال بیان مجازی زندگی است و تیم‌ها نمونه شهریگری و تمدن هستند. رفتار تماشاگران پرویاترایا اصلا درست نبود. اقدام آنها همه را نابود کرد و باعث زشت جلوه دادن چهره فوتبال ایتالیا شد.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=56896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر