1

گفته های کرانچار پس از شکست ذوب آهن چی بود؟

  • کد خبر : 57873
  • ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۰

زلاتکو کرانچار پس از برتری ۴ بر ۳ تیمش مقابل ذوب آهن گفت: پیروزی ما در این میدان سزاوارانه بود در یک بازی عالی توانستیم ۳ امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی تیم سپاهان پس از برتری تیمش مقابل ذوب آهن گفت: از عملکرد گردان در این بازی راضی هستم.

زلاتکو کرانچار پس از برتری ۴ بر ۳ تیمش مقابل ذوب آهن گفت: پیروزی ما در این میدان سزاوارانه بود در یک بازی عالی توانستیم ۳ امتیاز را به دست آوریم.

وی ادامه داد: تا قبل از اخراج جعفری توپ و میدان را به طور کامل در اختیار داشتیم ولی بعد از اخراج او اوضاع به نفع ذوب آهن برگشت اما باز هم بازیکنان من با شهامت به دروازه حریف حمله کردند که لازم است بابت این موضوع به آنان تبریک بگویم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: هنگامی که در نیمه اول با نتیجه ۳ بر ۱ به رختکن رفتیم به بازیکنان گفتم باید گل چهارم و پنجم را هم بزنیم اما برخی بازیکنان فکر کردند بازی تمام شده است.

کرانچار در مورد استقبال کم تماشاگران از دربی اصفهان گفت: فاصله زیاد ورزشگاه فولاد شهر از شهر اصفهان علت اصلی استقبال کم تماشاگران است و می‌توان گفت اگر ورزشگاه نقش جهان در اختیار سپاهان قرار بگیرد شاهد حضور کم تماشاگران نخواهیم بود.

وی در مورد تفاوت دربی تهران و اصفهان گفت: من تفاوت زیادی بین این دو نمی‌بینم. هر دربی شرایط خاص خود را دارد و به نظرم در این دربی بازیکنان چیزی کم نگذاشتند و تمام تلاش خود را معطوف به پیروزی کرده بودند. علی‌رغم اینکه تیم ما بعد از دریافت دو گل و تساوی بازی در شوک قرار گرفت توانست در یک جریان دراماتیک گل چهارم را به ثمر برساند و به پیروزی برسد.

سرمربی سپاهان در مورد قضاوت داور گفت: داور قضاوت خوبی داشت و به نظرم هر دو بازیکنی که از زمین اخراج شدند مستحق دریافت کارت قرمز بودند.

وی در مورد عدم خروج جعفری بازیکن سپاهان از زمین پس از اخراج گفت: جعفری رفتار غیرحرفه‌ای داشت و شاید اگر آن همه در خروج از زمین معطل نمی‌کرد داور ۵ دقیقه وقت اضافی نمی‌گرفت و تن ما هم در این ۵ دقیقه نمی‌لرزید. حتما با او برخورد خواهم کرد.

کرانچار در مورد سوکای نیز گفت: سوکای بازی خوبی انجام داد و با اینکه دو گل به ثمر رساند باز هم به تلاش خود ادامه داد. اگر تیم ما ۱۰ نفر نمی‌شد شاید او را تعویض نمی‌کردم.

سرمربی سپاهان در مورد عملکرد گردان نیز گفت: شهاب در این بازی خوب عمل کرد و به نظرم در دریافت گل‌ها مقصر نبود.

وی در مورد انتخاب خود به عنوان صد و نهمین مربی برتر دنیا نیز گفت: این یک افتخار بزرگ برای من و باشگاه سپاهان است. شاید اگر جایگاه سپاهان در فوتبال ایران و آسیا نبود من به این جایگاه دست پیدا نمی‌کردم.

کرانچار در مورد جام حذفی و رویارویی تیمش مقابل استقلال گفت: دوست دارم این بازی در اصفهان انجام شود اما اگر در تهران هم باشد با تمام قوا در آن حضور خواهم یافت زیرا کسب جام حذفی یکی از اهداف سپاهان است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر