3

قلدری و اعمال فشار دنیای استکبار بر موسسات ماهواره ای نشانه درماندگی آنان است

  • کد خبر : 58837
  • ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۹

تمامی شبکه های برون مرزی رسانه ملی شامل اسپان تی وی ، پرس تی وی ، العالم ، کوثر و سحر فعالند و پخش برنامه ایران برای علاقه مندان در مناطق مختلف دنیا ادامه دارد .

آقای ضرغامی در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر افزود : از زمانی که حساسیت های دنیای غرب به سرکردگی آمریکا نسبت به رسانه های جمهوری اسلامی ایران بیشتر شده ، تعداد مخاطبان و علاقه مندان به شبکه ها و برنامه های برون مرزی کشور نیز در مناطق مختلف جهان افزایش یافته است .

او با بیان اینکه این تحریمها هزینه زیادی را به آمریکا و اتحادیه ی اروپا تحمیل می کند، گفت : تمامی شبکه های برون مرزی رسانه ملی شامل اسپان تی وی ، پرس تی وی ، العالم ، کوثر و سحر فعالند و پخش برنامه ایران برای علاقه مندان در مناطق مختلف دنیا ادامه دارد .

رئیس رسانه ملی همچنین تحریم صدا و سیما را نشانه توانمندی ایران در عرصه جنگ رسانه ای اعلام کرد و افزود : قلدری و اعمال فشار دنیای استکبار بر موسسات ماهواره ای نشانه  درماندگی آنان در مقابل حقیقت است و آزادی بیان و حقوق بشر غربی ها را به استهزاء می گیرد.

ضرغامی: آرمانهای انقلاب، عالمگیر شده است

رئیس رسانه ملی در مراسم بزرگداشت شهید ندیمی و ۸۷۰ شهید شهرستان های لاهیجان و سیاهکل گفت : آرمانهای انقلاب اسلامی ؛ شرق تا غرب عالم را فرا گرفته است.

مراسم بزرگداشت ۸۷۰ شهید شهرهای لاهیجان ، سیاهکل ، دیلمان ، پیرکوه و رودبنه با حضور گسترده مردم ، خانواده معظم شهدا وایثارگران و مسئولان استانی در مسجد دو برادران حاج سلیم محله شهرستان لاهیجان برگزار شد.

رئیس سازمان صداوسیمای در این مراسم با تشریح مقام رفیع و بی بدیل شهدای انقلاب اسلامی خطاب به خانواده های آنها گفت : با پایمردی و استقامت تاریخی شما آرمان های انقلاب اسلامی ، شرق تا غرب عالم را فراگرفته است .

آقای ضرغامی گفت : فرمان اخیر رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با نفوذ جمهوری اسلامی در کشورهای آمریکای لاتین و تحریم شبکه های برون مرزی رسانه ملی نشان داد ، استکبار جهانی بیش از هر زمان دیگر در مقابل عظمت و حقانیت انقلاب اسلامی دچار ناتوانی و انفعال شده است .

رئیس رسانه ملی افزود : امروز شبکه های جمهوری اسلامی پرچمدار وحدت در جهان اسلام هستند و با هوشمندی و عمل به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب ، توطئه های استکبار جهان و ارتجاع منطقه در ایجاد تفرقه بین صفوف مسلمین را خنثی می کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=58837

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر