1

بی بی سی : ادب داشته باشید! اصلاح طلب بدلی نداریم!

  • کد خبر : 58843
  • ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۶:۲۸

شبکه دولتی انگلیس با اشاره به آشفتگی موجود میان اصلاح طلبان، رهنمود هایی را صادر کرد و از جمله از آنها خواست اصلاح طلبان بدلی را اصلاح طلب بدلی نخوانند!

افراطیون مدعی اصلاحات پیش از این برخی اصلاح طلبان طرفدار انتخابات را اصلاح طلب بدلی و تحریک شده از سوی نیروهای امنیتی لقب داده بودند.
سایت بی بی سی فارسی در این باره به قلم یکی از عناصر فراری نوشت: بخش مدافع شرکت در انتخابات از فراکسیون های گوناگونی تشکیل شده و نمی توان همه دعوت کنندگان به شرکت در انتخابات را فرصت طلب و یا بدلی خواند.البته هستند کسانی که معمولا در آستانه هر انتخاباتی به صحنه می آیند و می خواهند از رهرو اصلاح طلبی برای خود موقعیت و منفعتی کسب نمایند. خاتمی به عنوان حد وسط اصلاح طلبان نظر مساعد به شرکت در انتخابات دارد اما برای این کار شرایطی دارد، اما از آنجایی که نظام نیز میدان دادن به وی را مشروط به ابراز ندامت و محکومیت صریح سران نمادین جنبش سبز می داند لذا سمت گیری انتخاباتی خاتمی و هوادارانش در بن بست گرفتار آمده است.
بی بی سی با اشاره به اختلاف نظر مجمع روحانیون، کارگزاران، خط امامی های وفادار به انقلاب، گروه تازه تأسیس «جبهه اصلاح طلبان» و چند گرایش دیگر که خواستار مشارکت در انتخابات و در درون نظام هستند، می نویسد: بنابراین در مواجهه و نقادی اصلاح طلبان معتقد به مشارکت انتخاباتی این تنوع را باید در نظر گرفت و از تقلیل آنها به افراد فرصت طلب، خائن و طالب قدرت اجتناب کرد.
برخی از آنها چنین انگیزه هایی دارند اما قطعا کلیت آنها این چنین نیستند. توجه به واقعیت، ادب و انصاف حکم می کند از برچسب زنی به آنها خودداری کرد(!)
نکته جالب در تحلیل این شبکه رسانه ای وابسته به سرویس جاسوسی انگلستان، همین دعوت به ادب و انصاف است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=58843

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر