1

عذرخواهی یک دزد پس از ۱۵ سال +تصویر

  • کد خبر : 58981
  • ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸

این دزد که مشخص نشد دختر است یا پسر گفته است در زمان ارتکاب این عمل یک نوجوان خام بوده است و از سر نادانی دست به این کار زشت زده و همیشه به خاطر آن عذاب وجدان داشته است اما فراموش کرده بود که حلقه ها را کجا گذاشته است…

تعداد ۴ حلقه ازدواج یک خانواده که در سال ۱۹۹۸ و هنگامیکه دختر ۱۶ ساله خانواده جشنی در منزل ترتیب داده بود مفقود شد و حال بعد از گذشت ۱۵ سال از این اتفاق این خانواده توسط پست بسته ای دریافت کردند که حاوی حلقه ها و یک نامه عذرخواهی بود.
         

 این دزد که مشخص نشد دختر است یا پسر گفته است در زمان ارتکاب این عمل یک نوجوان خام بوده است و از سر نادانی دست به این کار زشت زده و همیشه به خاطر آن عذاب وجدان داشته است اما فراموش کرده بود که حلقه ها را کجا گذاشته است و زمانیکه در حال اسباب کشی به منزل جدید حلقه ها را پیدا کرده و تصمیم گرفت به صاحبان اصلی اش بازگرداند.

این خانواده از دریافت این حلقه ها بعد از این همه سال شگفت زده و شوکه شدند دختر این خانواده که اکنون ۳۱ ساله است همیشه خود را مسبب اصلی گم شدن حلقه ها میدانست.
دزد ناشناس در نامه از این زوج عذرخواهی کرده است و کار خود را شرم آور و احمقانه نامیده است و از آنها خواسته تا از صمیم قلب او را ببخشند.
این حلقه ها شامل حلقه های ازدواج والدین خانواده و دو حلقه طلا که پدر خانواده هنگام تولد دخترها برای آنان خریده بود می باشد.
منبع: پرداد/پریسا دهقان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=58981

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر