2

جزئیاتی از ‌فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» ‌+ تصاویر

  • کد خبر : 59624
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۱

هنرمند قمی سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: در فیلم سینمایی«زیباتر از زندگی» با موضوع شهادت شهید علم الهدی ایفای نقش می‌کنم.

سید جواد طاهری با اشاره به اینکه در فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» به کارگردانی انسیه شاه حسینی و تهیه کنندگی سید سعید سیدزاده ایفای نقش کرده است، اظهار کرد: این فیلم با موضوع دفاع مقدس تولید شده است.

وی با تاکید بر اینکه محور فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» در مورد شهید سیدحسین علم الهدی است، تصریح کرد: من در این فیلم در نقش یک سرهنگ ارتشی که به نوعی پل ارتباط میان سپاه و ارتش است، حضور دارم که در پایان فیلم به یک شخصیت مثبت تبدیل می‌شود.

هنرمند قمی سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به لوکیشن فیلمبرداری فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» گفت: این فیلم در مناطق شهادت شهید علم الهدی در هویزه توسط امیر کریمی فیلمبرداری شد.

*زیباتر از زندگی ‌مبتنی بر واقعیات است

 

طاهری با تاکید بر اینکه فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» یک کار دراماتیک با استفاده از مستندات و واقعیات در مورد شهید علم الهدی است، تصریح کرد: فیلم در لایه‌های مختلف با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند و در هر لایه بخشی از شخصیت شهید به تماشاگر معرفی می‌شود.

وی با اشاره به داستان فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی»، اظهار کرد: شهید علم الهدی قبل از فرماندهی در رادیو برنامه داشت و نهج البلاغه و قرآن تدریس می‌کرد اما در یک زمان از سردار شمخانی می‌خواهد تا به او اجازه دهد و به جبهه برود. ایشان مخالفت می‌کند و می گوید در جبهه فرهنگی فعالیت کن اما او تاکید می‌کند باید به مطالبی که به جوانان می‌گوید عمل کند و همین امر باعث می‌شود که حکم فرماندهی سپاه هویزه برای او امضاء می‌شود. داستان فیلم در واقع از زمانی که حکم فرماندهی را شهید علم الهدی دریافت می‌کند و تا روز شهادت‌ وی در عملیات نصر که ۱۶ دی ماه بود، تصویربرداری شده است.

*حامد کمیلی در نقش شهید علم الهدی

 

 

 

 

هنرمند قمی سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به اینکه در این فیلم سیدحامد کمیلی نقش شهید علم‌الهدی را ایفا کرده است، تصریح کرد: محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن، قربان نجفی و حسین کلانتر دیگر بازیگران این فیلم دفاع مقدسی هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=59624

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر