1

کفاشیان گفت:با موافقت مجمع از فدراسیون می روم

  • کد خبر : 59728
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۷

این ذهنیت ایجاد شده که من بخاطر ادامه کار در فدراسیون تاج را برگردانده ام اما این طور نیست و حضور تاج با انتخاب من بوده که با مشورت اعضا این تصمیم را گرفتیم.

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال کشورمان در برنامه  وقت اضافه شبکه اول سیما حاضر شد و گفت: برنامه های فدراسیون فوتبال کاملا مشخص است و طبق تقویم اجرایی پیش می رود ضمن آنکه در مسائل مالی هم مشکلاتی داریم و باید تیم های مختلف سنی را با کادر فنی که باید مشخص کنیم و به صورت دائمی مسابقاتی داشته باشیم.
وی افزود:سعی می کنیم با منابع مالی تعریف شده در فوتبال برنامه ها را پیش ببریم و در کنار آن از منابع مالی دیگری هم کمک بگیریم اما فعلا بودجه از مجاری خاصی تزریق نمی شود و طبق بودجه پیش بینی شده نمی توانیم عمل کنیم. به هر حال این مشکلات در کل ورزش وجود دارد و روی مسائل فوتبال هم تاثیراتی گذاشته است.
وی تصریح کرد: این تفکر را در فدراسیون فوتبال نداریم که با رها کردن همه برنامه ها فقط به فکر تیم ملی بزرگسالان باشیم و یک با به صورت شانسی به جام جهانی برویم و بار دیگر با بدشانسی نرویم.
ما باید برای فوتبال پایه، باشگاه ها، چشم انداز فوتبال، استان ها و تیم ملی با ثبات برنامه ریزی داشته باشیم و مانند ژاپنی ها نگران نرفتن به جام جهانی نباشیم.
وی در مورد فضای موجود برای فوتبال قبل از جام جهانی گفت: اگر تیم ملی به جام جهانی صعود کند کار کردن برای فوتبال راحت تر می شود و فضا بهتر خواهد شد. دوره قبل به جام جهانی نرفتیم و به سختی توانستیم برنامه های فدراسیون را پیش ببریم. واقعیت این است که در صورت صعود به جام جهانی در شرایط بد باز هم وضعیت بد می شود هر چند که توقعی از تیم ملی در مسابقات جام جهانی نیست. با این همه تیم های نوجوانان و جوانان ایران عملکرد خوبی داشته اند.
کفاشیان در خصوص اختیارات  کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال یادآور شد: کفاشیان اختیارات تام دارد. وی از اول تعریفی برای قراردادش با فدراسیون داشت که خواهان زمین، بازیکن و برنامه های تدارکاتی است که این موضوع حق هر سرمربی است. هر هفته جلساتی داریم و در ان در مورد خواسته های کی روش بحث می شود تا به تیم ملی کمک های لازم را انجام دهیم.
وی افزود: گفته ایم از کی روش در تیم های پایه نیز استفاده خواهیم کرد اما حالا شرایطی نیست که بخواهیم این برنامه ها را اجرا کنیم زیرا تفکر کنونی بحث تیم ملی است و به موقع و طبق قرارداد کی روش از وی هم در تیم های پایه استفاده می کنیم.
رییس فدراسیون فوتبال در خصوص استعفای احتمالیش در مجمع آینده فدراسیون تاکید کرد: ما فدراسیون برتر آسیا هستیم و باید برنامه های اعلام شده را اجرا کنیم. برای اجرای برنامه هایمان هزینه ها بالا رفته و با این درآمد ممکن است دچار افت شویم. آماده همه انتقادات هستم و در مجمع در صورت موافقت اعضا از فدراسیون می روم و این مورد را در جلسه هییت رئیسه نیز اعلام کرده ام.
وی در مورد بازگشت تاج به فدراسیون فوتبال افزود: این ذهنیت ایجاد شده که من بخاطر ادامه کار در فدراسیون تاج را برگردانده ام اما این طور نیست و حضور تاج با انتخاب من بوده که با مشورت اعضا این تصمیم را گرفتیم. در واقع وی تجربه لازم را در اختیار دارد و فعلا هم اختلافی با هم نداریم اگر چه من انتقادات را دوست دارم و همیشه هم این انتقادات وجود دارد.
کفاشیان در مورد ابطال احتمالی انتخابات هییت های فارس و کرمان گفت: ریاست مجامع با من بود و از نظر من آنها به صورت قانونی برگزار شده است. تمام اعضای مجمع در رای گیری حضور داشتند که با وجود برخی اشکالات آن را منجر به ابطال نمی کند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا حمایت های وزارت ورزش در این مدت از فدراسیون چگونه بوده است، ادامه داد: حمایت ها کم شده و این موضوع بخاطر مشکلات مالی وزارت ورز و جوانان است.
وی گفت: در مدت حضورم در فدراسیون فوتبال برنامه های اقتصادی خوبی داشته ایم و براساس آن درآمد خوبی نیز بدست آمده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=59728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر