3

فریبا گفت:مربیان هر دو تیم برای نباختن آمده بودند

  • کد خبر : 59986
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۳

مربیان دو تیم هم پس از پایان از نتیجه راضی نبودند اما خوشحال بار دیگر استقلال به صدر جدول بازگشت. برای پرسپولیس این امتیاز خوب نبود.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص تساوی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی ۷۶ عنوان کرد: قبل از همه چیز باید بگویم که شرایط فیزیکی بیشتر در بازی قالب بود. به خصوص اینکه در میانه میدان درگیری زیادی بین بازیکنان وجود داشت.

وی ادامه داد: در شروع بازی پرسپولیسی‌ها بازی در اختیار گرفتند اما کم کم استقلال صاحب توپ و میدان شد و با رهبری مجتبی جباری نبض بازی را در اختیار گرفت. در نیمه دوم پرسپولیس بر بازی قالب شد و هرچه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم سرخپوشان خود را بیشتر تحمیل می‌کردند.

مربی سابق استقلال افزود: تعویض‌ها به گونه‌ای بود که مربیان قصد داشتند پیش از اینکه در بازی به برتری دست یابند به دنبال نباختن بودند. مهدوی‌کیا در حالی که شرایط خوبی داشت جای خود را به هافبک تقریبا دفاعی یعنی کلاه‌کج داد و در طرف دیگر هم عباس محمد‌رضایی بیرون رفت و ساموئل وارد میدان شد.

وی تصریح کرد: در دقایق پایانی بازی هم دو تیم به ارسال‌ها و بازی مستقیم روی آورده بودند. بازی در مجموع بار فنی زیادی نداشت و به جز چند تغییر تاکتیکی چیز خاص دیگری شاهد نبودیم. انتظار فنی برآورده نشد.

فریبا یادآور شد: مربیان دو تیم هم پس از پایان از نتیجه راضی نبودند اما خوشحال بار دیگر استقلال به صدر جدول بازگشت. برای پرسپولیس این امتیاز خوب نبود.

وی در مورد اینکه نتیجه تساوی را عادلانه می‌داند گفت: شاید پرسپولیس در دقایق پایانی فشار بیشتری روی دروازه استقلال آورد اما موقعیت آنچنانی نداشت در شلوغی به موقعیت‌هایی دست پیدا کردند اما فرصت چندانی نداشتند. هیجان بازی کم بود و بیشتر دعوا وسط زمین بود.

فریبا افزود: خط حمله دو تیم ضعیف عمل کردند آن هم به واسطه اینکه توپ کمتر به جلو رسید. تماشاگران دوست داشتند که گل ببینند. پیش از آغاز بازی در مصاحبه‌ها عنوان کرده بودند که بازی گل دارد اما چنین اتفاقی رخ نداد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی کردن دو تیم با این شرایط در فوتبال زدگی تماشاگران تاثیر نخواهد گذاشت عنوان کرد: به هر حال خیلی مسائل در این موضوع تاثیر دارد. اینکه تماشاگران بخواهند به ورزشگاه بیایند به مسائل رفت‌وآمد، بحث اقتصادی و شاید هم چنین مسائلی دخیل باشد.

فریبا درباره عملکرد فرهاد مجیدی افزود: مجیدی در شرایطی وارد زمین شد که پرسپولیس در حال حمله کردن بود. در شرایطی مجیدی آمد که استقلالی‌ها بر روی ضدحمله‌ها تمرکز داشتند. فکر می‌کنم اگر مجیدی از ابتدای بازی کم کم بتواند به استقلال کمک کند شرایطش بهتر خواهد شد.

وی درباره تعویض‌ حنیف عمران‌زاده یادآور شد: وقتی پرسپولیس با آوردن قاضی و نوروزی قصد داشت روی ضربات هوایی کار کند تعویض حنیف به موقع بود. اگر مهدوی‌کیا کامل بازی می‌کرد شاید استقلال دست به این تعویض نمی‌زد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=59986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر