5

بازی مزایده بر علیه تایدواتر خاورمیانه متوقف شد

  • کد خبر : 6116
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۳

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، در پی ارائه مستندات و دلایل محکمه پسند از سوی شرکت تایدواتر خاورمیانه به قوه قضائیه و پی گیری های مجدانه این شرکت ، قوه قضائیه دستور توقف برگزاری مزایده غیر قانونی انتخاب اپراتور دوم برای بندر شهید رجایی را صبح امروز صادر کرد. […]

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، در پی ارائه مستندات و دلایل محکمه پسند از سوی شرکت تایدواتر خاورمیانه به قوه قضائیه و پی گیری های مجدانه این شرکت ، قوه قضائیه دستور توقف برگزاری مزایده غیر قانونی انتخاب اپراتور دوم برای بندر شهید رجایی را صبح امروز صادر کرد.

افق – عصرایران: چندی پیش سازمان بنادر و دریانوردی در حالیکه شرکت تایدواتر از سوی وزارت خزانه داری امریکا با دلایل واهی تحریم شده بود در یک اقدام مشکوک و با استناد به برخی مصوبه های درون سازمانی، مزایده ای غیر قانونی را برای انتخاب اپراتور دوم بندر شهید رجایی منتشر کرد که از همان زمان موضوع با اعتراض شدید شرکت تایدواتر مبنی بر غیر قانونی بودن این اقدام مواجه شد.

گزارش فوق می افزاید، در پی اعتراض تایدواتر به این اقدام و شکایت این شرکت در خصوص غیر قانونی بودن این مزایده، شعبه اول دادگاه حقوقی دادگستری بندرعباس با توجه به اهمیت موضوع و حفظ منافع و مصالح کشور به صورت فوق العاده به این موضوع رسیدگی کرد و دستور توقیف عملیات واگذاری و بهره برداری ترمینال کانتینری بندر شهید رجایی به اشخاص ثالث را صادر کرد.

از این پس شرکت تایدواتر فارغ از فشارها و جریانهای داخلی، شکایت از وزارت خزانه داری آمریکا را در محاکم حقوقی بین الملی پی گیری می کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر