2

انتخابات شورای شهرری باید جدا از تهران برگزار شود

  • کد خبر : 61837
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۰

به توافق رسیده‌ایم که ادارات شهرستان تهران در هر منطقه نمایندگی داشته باشد و یک مدیرکل به عنوان فرمانداری به این دستگاه‌ها نظارت کند.

عیسی فرهادی در حاشیه افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار اراضی آستان مقدس امام خمینی (ره) به مساحت ۲۳۰ هکتار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ۱۹ طرح عمرانی در بخش آفتاب با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه متروی بخش آفتاب چه زمان به بهره‌برداری می‌رسد گفت: بخش آفتاب از بااهمیت‌ترین بخش‌های کشور محسوب می‌شود و این بخش نمادی از انقلاب اسلامی به واسطه حرم مطهر امام خمینی (ره) است.

فرهادی بیان داشت: مترو به واسطه دانشگاه‌های مختلف و بهشت‌زهرا در این بخش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در حال تلاش هستیم تا پایان سال آینده متروی بخش آفتاب نیز تأمین اعتبار و به بهره‌برداری برسد.

فرماندار تهران درباره ایجاد ۲۲ نمایندگی فرمانداری  اظهار داشت: تاکنون ساختمان نمایندگی ۳ فرمانداری ایجاد شده است که این ساختمان‌ها در میدان فاطمی، بخشداری کن و در منطقه ۱۵ است.

وی با اشاره به اینکه باید مدیریت شهرستان تهران تقویت شود گفت: براساس تقسیمات کشوری باید یک تجمیع مدیریت برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان ایجاد شود.

فرماندار تهران خاطرنشان کرد: به توافق رسیده‌ایم که ادارات شهرستان تهران در هر منطقه نمایندگی داشته باشد و یک مدیرکل به عنوان فرمانداری به این دستگاه‌ها نظارت کند.

وی بیان داشت: توافقات آن انجام شده است و امضای چند وزیر نیز گرفته‌ایم و تاکنون حدود ۸۰ درصد کار انجام شده است.

فرماندار تهران درباره انتخابات شورای شهر ری اظهار داشت: براساس قانون باید انتخابات شورای شهر ری جداگانه برگزار شود.

فرماندار تهران افزود: در صورتی که مجلس تصمیم دیگری در این خصوص بگیرد انتخابات شورای شهر ری نیز به شکل دیگری برگزار خواهد شد که تا این لحظه هیچ گونه تغییر تصمیمی نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف انتخاب شهردار برای شهرستان ری است و ربطی به انتخابات جداگانه در این شهرستان ندارد و براساس قانون اقدام خواهد شد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61837

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر