1

تام بیش از هزار میلیارد تومان پروژه صنعتی در دست اجرادارد

  • کد خبر : 62274
  • ۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۷

شرکت تام ایران خودرو بیش از هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه های مختلف صنعتی در دست دارد که بعضی از آن ها امسال و برخی از سال گذشته شروع شده است.

به گزارش افق، علی شیخ زاده مدیر عامل شرکت تام ایران خودرو با بیان این مطلب، گفت: احداث کارخانه فولادسازی بردسیر، مونوریل کرمانشاه و احداث تاسیسات ذخیره‌سازی و ایستگاه‌های اندازه‌گیری میعانات گازی در عسلویه، سه پروژه بزرگی هستند که از سال گذشته آغاز شده و امسال مطابق برنامه زمان بندی پیش می‌رود.

وی افزود: تام چند پروژه را که از سال گذشته آغاز شده، امسال ادامه می دهد و علاوه بر قراردادهای جدید، اجرای دو پروژه مهم و بزرگ را برعهده گرفته‌ که احداث کارخانه فولاد اردکان به روش احیای مستقیم یکی از آن ها است.

 

مدیر عامل تام ایران خودرو تصریح کرد: قرارداد اولیه فولاد اردکان که طبق آن بستر اجرای پروژه اصلی فراهم می شود، درحال اجرا است و قرارداد نهایی آن نیز اخیرا امضا شده است.

 

شیخ زاده، اتوماسیون کوره بلند ذوب‌آهن اصفهان را دومین پروژه بزرگ تام درسال جاری ذکر کرد که به لحاظ ملی اهمیت بسیار دارد و گفت: قدیمی بودن کوره بلند ذوب‌آهن اصفهان، تاثیرات منفی در تولید این مجموعه داشت، به همین دلیل مقرر شد کل سیستم اتوماسیون تغییر کند.

 

وی زمان اجرای این پروژه را شش ماه عنوان کرد و گفت: درحال حاضر بیش از ۶۰ درصد آن انجام شده و شرکت تام متعهد است، تا پایان سال پروژه را به اتمام برساند.

 

مدیر عامل تام، ایستگاه ریخته‌گری ذوب‌آهن را دیگر پروژه در دست انجام برای ذوب‌آهن اصفهان ذکر کرد و گفت: در حوزه نفت و گاز نیز تام اخیرا برنده یک مناقصه در پارس جنوبی شده است.

 

شیخ زاده، تام را دارای پتانسیل بالا برای اجرای پروژه‌های بزرگ ملی توصیف کرد و از اجرای چند پروژه دیگر در آینده خبر داد و اظهار داشت:‌ از پروژه‌های دیگری که امسال اجرا خواهیم کرد، زغال‌شویی شاهرود است که قرارداد آن هم امسال امضا شده است.

 

شرکت تام ایران‌خودرو در سال ۱۳۷۶ با هدف ارایه راه‌کارهای مهندسی و بدیع در راستای استفاده کارا و ثمربخش از علوم و فناوری‌های نوین و اتوماسیون پیشرفته با محوریت خطوط تولید خودرو و تحقق سودآوری بلندمدت ایجاد شد. این شرکت از همان زمان، به رشد قابل توجه در اصلی‌ترین زمینه‌های مهندسی، اتوماسیون پیشرفته و فناوری‌های نوین خطوط تولید خودرو دست یافت. در حال حاضر گروه تام در راستای پاسخ گویی به نیازهای تخصصی صنعت کشور، علاوه بر فعالیت در صنعت خودرو، در زمینه‌های طراحی، مهندسی، تامین و اجرای پروژه‌های صنعتی و عمرانی در حوزه‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، نیروگاهی، معدنی، کنترل و ابزار دقیق و صنایع ریلی اقدام به اجرای پروژه‌های صنعتی می‌کند. تام با تکیه بر تجربه در صنایع معدنی، نفت و گاز و پتروشیمی، ریلی، نیرو، کنترل و ابزار دقیق، بر آن است تا با حفظ جایگاه نخست طراح،‌ مشاور و مجری پروژه‌های اتوماسیون در صنعت خودرو، تا سال ۹۵ در سایر حوزه‌های کسب و کار نیز یکی از پنج شرکت برتر ارایه دهنده خدمات مهندسی شناخته شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62274

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر