1

حضور پرشور مردم درجشن ۳۴ سالگی انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 62801
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰

راهپیمایی مردمی در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور یکپارچه ملت ایران در تهران و ۹۳۰ شهر و چهار هزار روستای سراسر کشور آغاز شد.

همزمان در تهران راهپیمایی بزرگ مردمی از مسیرهای ۱۰گانه به سمت میدان آزادی، آغاز شد.

بیش از۳۸۰۰ خبرنگار و عکاس از رسانه های داخلی و خارجی در تهران و تمام استانهای کشور در مسیرهای راهپیمایی، مراسم ۲۲ بهمن را پوشش خبری ـ تصویری می دهند.
در تهران تا ساعتی دیگر ، مراسم رسمی یوم‌الله ۲۲ بهمن در میدان آزادی، با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و اجرای سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران آغاز می شود. سقوط چتربازان نیروهای مسلح و انجام عملیات نمایش هوایی همراه  با نمایش جلوه های ویژه ، اجرای سرود توسط رزم‌نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران ،اجرای سرود توسط گروه سرود ۲۲ هزار نفری جوانان دانش آموز،  قرائت قطعنامه سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ از جمله برنامه های امروز در میدان آزادی است.

سخنران مراسم، محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران است. در پایان مراسم مردم توسط بالگردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران گلباران می شوند.

نمایش کاوشگر پیشگام در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امروز دستاوردهای علمی، دفاعی و نظامی کشورمان در میدان آزادی تهران به نمایش درآمده است که از این میان می توان به کاوشگر پیشگام که اخیرا توسط محققان ایرانی ساخته شد و موجود زنده به فضا فرستاده و بازیابی کرده است، می توان اشاره کرد.

کاروان های پیاده روی اربعین حسینی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند

کاروان‌ها و هیات‌های مذهبی که هر ساله در ایام اربعین حسینی با پای پیاده به زیارت کربلای حسینی می روند امسال به صورت دسته جمعی در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب حضور یافته اند.

کاروان های پیاده روی اربعین از دقایقی قبل حرکت خود را از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان آزادی آغاز کرده و قرار است این مسیر ۹ کیلومتری را به صورت دسته جمعی طی کنند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62801

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر