1

ارائه طرح تحریم و تعقیب ۲۶ مقام آمریکایی

  • کد خبر : 6308
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰

کاظم جلالی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس با حضور در جمع خبرنگاران به ارائه طرح تحریم و تعقیب ۲۶ مقام آمریکایی به هیئت رئیسه مجلس اشاره کرد و گفت مقامات جنایتکار آمریکایی اقدامات ضدحقوق بشری انجام دادند که از جمله آن ایجاد زندان‌های […]

کاظم جلالی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس با حضور در جمع خبرنگاران به ارائه طرح تحریم و تعقیب ۲۶ مقام آمریکایی به هیئت رئیسه مجلس اشاره کرد و گفت مقامات جنایتکار آمریکایی اقدامات ضدحقوق بشری انجام دادند که از جمله آن ایجاد زندان‌های مخوف، قاچاق مواد مخدر، تروریسم دولتی و کشتار مردم بی‌گناه بوده است.

وی با بیان اینکه طرح تحریم و تعقیب ۲۶ مقام آمریکایی یک‌شنبه هفته آینده در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: آمریکایی‌ها مقامات برجسته و شخصیت‌های قابل احترام ایرانی را تحریم کردند، در‌حالی‌‌که ادعاهای آنها واهی و بی‌اساس بوده است.

جلالی با بیان اینکه رسانه‌های داخلی باید به طرح تحریم مقامات جنایتکار آمریکا بیشتر از گذشته بپردازند، تصریح کرد: تحریم مقامات آمریکایی شامل مباحثی از جمله ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های اقتصادی و مراودات اقتصادی می‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه طرح تحریم و تعقیب ۲۶ مقام جنایتکار آمریکایی در کمیسیون امنیت ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، تصریح کرد: در صورت تصویب نهایی این طرح مجلس شورای اسلامی تکالیفی را برای قوه قضاییه و نهادهای اجرایی کشور اتخاذ خواهد کرد.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرها درباره رابطه و تعامل با آمریکا گفت که درباره رابطه و گفت‌وگو با آمریکا تنها نظر مقام معظم رهبری قابل اطاعت است.

وی افزود:‌ در شرایطی که آمریکایی‌ها در منطقه با امواج تنفر عمومی مواجه هستند و انقلاب اسلامی توانسته است با روحیه استکبارستیزی عملاً بر مستکبران غلبه کند، مطرح کردن بحث رابطه و یا تعامل با آمریکا‌ انحرافی بوده و به نفع آرمان‌های امام، انقلاب اسلامی و تحولات منطقه نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به سؤالی درباره ناامنی‌های اخیر گفت که مسئولان مربوطه باید برخی ناامنی‌های اخیر را پیگیری و نسبت به آن حساس باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بنام خدا
    با سلام, اظهارات نماینده محترم مردم شریف شهرستان شاهرود در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی آقای دکتر کاظم جلالی نشان از التزام عملی به ولایت‌مداری شان بعنوان یک حقیقت و ضرورت اجتماعی در مسائل کلیدی نظام، ولایتمدارانه عمل مینماید است و علاقه‌مندگی ویژ‌ه ایشان در خدمت به مردم که از مهمترین شاخصه تفکر یک نماینده فعال ولایت مدار سیاسی و مذهبی میباشید است که این ویژگی‌ها مطلوب ایشان که همسان با مسیر تعیین شده توسط مقام معظم رهبری میباشد مسلما می‌تواند کشور را از بحران‌ها عبور دهد برخود وظیفه میدانم تقدیر وتشکر نمایم
    ملک زاده
    ۵تیر۹۰

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر