1

درگیری بین‌تماشاگران، بازیکنان و مربیان

  • کد خبر : 64863
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۴

دو تیم پیکان و کاله در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال در حالی به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی که با پیروزی تیم کاله همراه بود درگیری شدیدی بین بازیکنان، تماشاگران و حتی کادر فنی دو تیم رخ داد.

دو تیم پیکان و کاله در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۵ امروز در خانه والیبال به مصاف هم رفتند که در پایان کاله موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارد.

در این دیدار کاله توانست با حساب ۳ بر ۲ و با امتیازهای ۳۰ – ۲۸ ، ۱۹ – ۲۵ ، ۲۵ – ۲۱ و ۱۶ – ۲۵ و ۱۵ – ۱۳ پیکان را شکست دهد.

این دیدار در حالی برگزار شد که حدود ۲ هزار تماشاگر در سالن حضور داشتند و نیروی انتظامی برای جلوگیری از حواشی و ازدحام احتمالی، بخشی از ظرفیت سالن را خالی نگه داشته بود.

ماموران نیروی انتظامی در جریان این بازی همچنین برخورد بدی با خبرنگاران داشتند و بسیاری از نمایندگان رسانه‌های گروهی را با توجیه اینکه به اندازه کافی خبرنگار به سالن رفته است را به سالن مسابقه راه ندادند. این در حالی بود که نیروهای حراست خود سالن، دخالتی در این زمینه نمی‌کردند.

همچنین ورود بانوان بدون اطلاع قبلی از حدود یک ساعت قبل از شروع مسابقه به سالن ممنوع شده بود.

در ست پنجم بازی پس از اینکه حمزه زرینی بازیکن تیم کاله در صحنه‌ای به زمین خورد و زانوی او دچار گرفتگی شد، بازی برای لحظاتی متوقف شد. به دنبال این موضوع زرینی از بازی خارج شد. بلافاصله پس از بازی با تشدید فحاشی بین بازیکنان دو تیم فردی که پیراهن تیم پیکان را به تن داشت با مشت به صورت زرینی کوبید و یک صحنه غیر قابل ترسیم و غیر ورزشی از زد و خورد بین هواداران، نیروهای انتظامی و حتی بازیکنان دو تیم به وجود آمد.

پس از شکست تیم پیکان، پیمان اکبری مربی پیکان و بازیکنان این تیم به شدت نسبت به داوری اعتراض کردند. نیروی حراست با بازیکنان در پایان بازی درگیری پیدا کردند و بین بازیکنان دو تیم نیز برخوردهای بسیاری شدیدی به وجود آمد. شدت زد و خوردها به حدی بالا بود که تمام ماموران حراست حاضر در سالن نمی‌توانستند بازیکنان و کادر فنی دو تیم را از هم جدا کنند.

بر اساس این گزارش، در پایان بازی، حتی برخی مربیان دو تیم نیز با یکدیگر درگیر شدند که با دخالت نیزوهای حراست حاضر در سالن همراه بود.

در دیگر دیدار نیز متین ورامین میزبان سایپا بود و در پایان موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر از سد مهمان خود بگذرد.

بازی‌های مرحله پلی‌آف به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64863

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر