2

تخفیف ۲۰ درصدی در نمایشگاه‌های بهاره

  • کد خبر : 66007
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۱

میزان تخفیف ارائه شده در این نمایشگاه‌ها حداقل ۲۰ درصد خواهد بود بطوری که در این نمایشگاه‌ها بیشتر کالاهای اساسی مردم عرضه می‌شود.

استاندار تهران گفت: میزان تخفیف ارائه شده از سوی فروشندگان در این نمایشگاه‌ها حداقل ۲۰ درصد خواهد بود بطوری که در این نمایشگاه‌ها بیشتر کالاهای اساسی مردم که در طول سال ذخیره شده است، عرضه می‌شود.

مرتضی تمدن درباره نمایشگاه‌های بهاره امسال تهران اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها نسبت به سال‌های گذشته گسترده‌تر خواهد بود و همچنین مواد خوراکی و پوشاک به طور متنوع‌تر در این نمایشگاه‌ها عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: میزان تخفیف ارائه شده از سوی فروشندگان در این نمایشگاه‌ها حداقل ۲۰ درصد خواهد بود بطوری که در این نمایشگاه‌ها بیشتر کالاهای اساسی مردم که در طول سال ذخیره شده است، عرضه می‌شود.

استاندار تهران درباره فروش میوه شب عید مردم گفت: برای عرضه میوه شب عید مردم، ۱۶۷ جایگاه در استان تهران شناسایی شده تا در این مکان‌ها میوه شب عید با قیمت مصوب به فروش برسد.

تمدن با بیان اینکه در استان تهران فروش فوق‌العاده خواهیم داشت داشت، تصریح کرد: ۵ هزار و ۶۰۰ واحد صنفی با تابلوی معرفی شده فروش فوق‌العاده خود را رسما در اسفند ماه آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازارهای میوه و تره‌بار به طور مجزا کالا و خدمات خود را در طول این مدت عرضه خواهند کرد.

استاندار تهران با بیان اینکه بازرسان با مرحله جدید نمایشگاه‌های بهاره حضور گسترده‌تری خواهند داشت، افزود: سامانه تلفن ۱۲۴ پل ارتباطی مردم و مسئولان خواهد بود و مردم می‌توانند درصورت مواجه شدن با گران‌فروشی و هر مشکل دیگر با این شماره تماس بگیرند.

تمدن ادامه داد: گشت‌های بازرسی و تعزیرات در طول این مدت حضور بیشتری در مراکز عرضه کالاها خواهند داشت به طوری که ۷۰۰ بازرس به صورت مستمر این فروشگاه ها را زیرنظر دارند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت استقبال مردم از نمایشگاه‌های بهاره، زمان برپایی این نمایشگاه‌ها تمدید خواهد شد.

yjc.ir

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66007

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر