2

سرکرده باند مافیای ارزی در کشورهای حوزه خلیج فارس دستگیر شد

  • کد خبر : 6627
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۷

آن‌گونه که پیداست، جریان انحرافی قصد دارد در انتخابات مجلس شورای اسلامی نمایندگانی را از جانب خود بر کرسی های مجلس بنشاند. از این رو چون این جریان هیچ‌گونه پشتوانه مردمی ندارد و افراد آن شناخته شده نیستند نیاز به تبلیغات گسترده‌ای برای اقناع افکار عمومی دارند که هزینه‌های مالی زیادی بر دوش این جریان […]

آن‌گونه که پیداست، جریان انحرافی قصد دارد در انتخابات مجلس شورای اسلامی نمایندگانی را از جانب خود بر کرسی های مجلس بنشاند. از این رو چون این جریان هیچ‌گونه پشتوانه مردمی ندارد و افراد آن شناخته شده نیستند نیاز به تبلیغات گسترده‌ای برای اقناع افکار عمومی دارند که هزینه‌های مالی زیادی بر دوش این جریان خواهد گذاشت.

از همین رو جریان انحرافی از سال‌های گذشته اقدام به برنامه‌ریزی و کسب درآمد کرده است که یکی از منابع بزرگ مالی این جریان که تنها برای موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی طرح‌ریزی شده بود نفوذ شخصی به‌اسم “ح.م.ک. ” در مجموعه بانک مرکزی بود.

این فرد با نفوذ در حوزه پولی و مالی کشور توانسته بود به عنوان یکی از افراد معتمد بانک مرکزی در کشورهای حوزه خلیج فارس اقدام به فروش و خرید ارز دولتی کند اما پس از مدتی کوتاه اهداف این شخص برای رئیس‌کل بانک مرکزی روشن و به همین علت، سال گذشته از بانک مرکزی از سوی بهمنی اخراج شد.

از سال گذشته این فرد با عواملی که در بانک مرکزی داشت توانست اقدامات خود را ادامه دهد اما با توجه به اینکه این جریان زمان زیادی برای تأمین منابع خود نداشتند اقدامات خود را به صورتی دیگر انجام دادند.

بر اساس این گزارش “ح.م.ک. ” با تطمیع تعدادی از دست‌اندرکاران ارزی کشور اقدام به برهم زدن بازار ارزی کشور کرد تا از نوسانات بازار ارز بتوانند به اهداف خود برسند که توانست بازار ارز کشور را دچار التهابات گسترده‌ای کند و از همین راه هزاران میلیارد تومان درآمد کسب نماید.

اما خوشبختانه بانک مرکزی توانست این باند فاسد را شناسایی کند. سرکرده این باند به نام “ح.م.ک. ” هفته گذشته بازداشت شد. با شناسایی این باند و دستگیری این فرد، مردم شاهد بازگشت آرامش به بازار ارزی کشور شده‌اند و در حال حاضر تحقیقات برای بازگشت پول‌هایی که از این راه توسط این فرد حاصل شده است، ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6627

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر