2

دشمن با ترفندهای جدید وارد شده است

  • کد خبر : 66477
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۸:۵۵

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان همدان گفت: دشمن ترفندهای جدیدی را برای انتخابات ریاست جمهوری به کار بسته پس باید هوشیار بود.

خبرگزاری فارس: دشمن با ترفندهای جدید وارد شده است / لزوم رصد تحرکات دشمن

مهدی علی‌ضمیر شامگاه پنج شنبه در جمع ناظران شورای نگهبان در همدان با بیان اینکه دشمن ترفندهای جدیدی را برای انتخابات ریاست جمهوری آینده تدارک دیده است، افزود: از آن جا که نظام سلطه در جریان فتنه ۸۸ با درایت مردم و حضور در حماسه بزرگ ۹ دی زخم کاری از ملت ایران خوردند و نتوانستند به اهداف خود دست یابند، تمام تلاش خود را برای مقابله با نظام اسلامی به کار بسته‌اند.

وی با بیان اینکه نقش ولی فقیه در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن در فتنه ۸۸ بر کسی پوشیده نیست، تأکید کرد: حرکت در مسیر ولی فقیه همواره ضامن سلامت نظام و انقلاب بوده است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان همدان با بیان اینکه در قبال برنامه‌های دشمن باید هوشیار بود، ادامه داد: تشدید تحریم‌ها علیه ایران، ایجاد انشقاق در بین ملت و نظام، سرگرم کردن مسئولان به بحث‌های بیهوده و ایجاد اختلاف در کشور بخشی از برنامه‌های از پیش‌ طراحی شده دشمن است.

وی با اشاره به ترفند جدید دشمن در خصوص بیان عنوان برگزاری انتخابات آزاد در ایران گفت: متأسفانه برخی از مسئولان نیز این اصطلاح را به کار می‌برند در صورتی که بنا به فرموده رهبری تمام انتخابات برگزار شده در ایران آزاد بوده است.

علی‌ضمیر با بیان اینکه باید تحرکات دشمن را به خوبی رصد کرد، گفت: ناظران شورای نگهبان باید اشرافیت کامل نسبت به قانون داشته باشند تا کارها طبق روال عادی و به خوبی انجام شود.

وی داشتن اصل بی‌طرفی را یکی از محورهای اساسی و عمده در بحث انتخابات برای ناظران شورای نگهبان دانست و افزود: صیانت از آرای مردم نیز از دیگر موضوعاتی است که باید مد نظر باشد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66477

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر