1

تعامل پلیس با جامعه منجر به رفتار مطلوب اجتماعی می شود

  • کد خبر : 66629
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷

معاون اجتماعی نیروی انتظامی تعامل متقابل پلیس با جامعه و سازمان ها را در ایجاد رفتار مطلوب اجتماعی، موثر دانست.

به گزارش افق سردار دکتر ”منتظرالمهدی“ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: یکی از شاخصه های پلیس اجتماعی، استفاده از توانمندی جامعه در جهت حل معضلات، مسائل و ناهنجاری های اجتماعی است و امروزه آموزش همگانی و مشارکت شهروندان از عناصر اصلی کار پلیس است.

وی افزود: پلیس با تعاملات متقابل و مفیدی که با ساختار فرهنگی خانواده ها، دانشگاه ها، مدارس و دیگر نهادها و سازمان ها می تواند داشته باشد، قادر است تاحد زیادی در ایجاد رفتار مطلوب اجتماعی در افراد و اقشار جامعه، ایفای نقش کند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی تولید و انتشار محصولات فرهنگی، لوح های فشرده و بویژه تولید برنامه های تصویری مانند انیمیشن، فیلم و سریال را از ابزار مهم ایجاد رفتار مطلوب اجتماعی در جامعه دانست.

سردار منتظرالمهدی بر ایجاد تعامل هدفمند و منظم میان پلیس های تخصصی و معاونت اجتماعی ناجا تاکید کرد و افزود: پلیس های تخصصی با در اختیار گذاشتن یافته های خود در عرصه های مختلف ماموریتی و با مکانیسم مشخص، منجر می شوند تا این معاونت نیز از شیوه ها و دستاوردهای آنان بیشتر آگاه شود و درنتیجه در فضا سازی فرهنگی و اجتماعی با ابزارهای مشخص رسانه ای موفق تر عمل کند.

وی افزود: لذا هرچه تعامل در این دو حوزه عمیق تر باشد، توان فضا سازی معاونت اجتماعی برای پلیس های تخصصی درعرصه اجتماعی بیشتر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66629

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر