2

در دانشگاه آزاد کنکور کاردانی پیوسته در واحدهای غیر مراکز استانی حذف می شود.

  • کد خبر : 6697
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۹:۲۱

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از حذف کنکور کاردانی پیوسته این دانشگاه خبر داد و گفت: در دانشگاه آزاد کنکور کاردانی پیوسته در واحدهای غیر مراکز استانی حذف می شود. عبدالله سجادی جاغرق در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اضافه کرد: متقاضیانی که در واحدهای غیر از مراکز استانی علاقه مند به […]

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از حذف کنکور کاردانی پیوسته این دانشگاه خبر داد و گفت: در دانشگاه آزاد کنکور کاردانی پیوسته در واحدهای غیر مراکز استانی حذف می شود.

عبدالله سجادی جاغرق در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اضافه کرد: متقاضیانی که در واحدهای غیر از مراکز استانی علاقه مند به تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد هستند در صورت داشتن کارت معافیت یا پایان خدمت و یا اگر داوطلب دختر هستند می توانند با مراجعه به این واحدها در مقطع کاردانی پیوسته ثبت نام کنند.

وی افزود: قانون برای کنکور کاردانی پیوسته حکم می کند افرادی که بلافاصله هنرستان را به اتمام می رسانند در این مقطع ثبت نام کنند. البته در مقعطی ظرفیت ها به اندازه ای نبود که کنکور کاردانی حذف شود.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اشاره به عدم حذف کنکور در مراکز استانی تاکید کرد: البته داوطلبانی که می خواهند در مراکز استانی دانشجوی تحصیل در این مقطع باشند باید در کنکور کاردانی پیوسته شرکت کنند و کنکور برای این دسته از داوطلبان حذف نمی شود.

سجادی جاغرق ادامه داد: در حذف کنکور کاردانی نه تنها شرط معدلی که دست و پا گیر باشد، وجود ندارد بلکه رشته ها هم دارای محدودیت نیستند.

به گزارش مهر، کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد صبح روز گذشته شنبه اول مردادماه در یک نوبت صبح با حضور ۱۴۲ هزار داوطلب برگزار شد که البته در این کنکور تمامی متقاضیان پذیرفته می شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر