1

مرکز آموزش و پژوهش سازمان نوسازی شهر تهران تبدیل به دانشگاه جامع علمی- کاربردی شد

  • کد خبر : 67161
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۱

مجوز تبدیل مرکز آموزش و پژوهش سازمان نوسازی شهر تهران به دانشگاه جامع علمی- کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی از سوی کمیته تخصصی علمی- کاربردی شورای گسترش آموزش عالی صادر شد.

به گزارش افق علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت: تبدیل مرکز آموزش و پژوهش سازمان نوسازی شهر تهران به نهادی دانشگاهی، یکی از دغدغه های اصلی سازمان بود که سرانجام با برنامه ریزی ها و تلاش های انجام شده مجوز آن در تاریخ ۵ اسفندماه صادر شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در این باره تصریح کرد: تولید و ارتقای دانش عمومی و تخصصی در ابعاد مختلف بافت فرسوده، بسترسازی و کاربرد دانش تولید شده در جهت بهسازی و نوسازی، ارتقای سطح علمی، تخصصی و حرفه ای پرسنل سازمان نوسازی با ارائه تک درس ها و دوره های پودمانی و ترمی، طراحی، برنامه ریزی و اجرای سمینارها، کنفرانس ها و همایش های ملی و بین المللی در حوزه نوسازی، شهرسازی و بهسازی بافت های فرسوده بخشی از مهمترین اهداف تأسیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی است.

بر اساس این گزارش تأسیس رشته های دانشگاهی مدیریت کارآفرینی، جامعه شناسی شهری بافت فرسوده، معماری پایدار بافت فرسوده، مدیریت احیا و نوسازی و … از جمله رشته هایی است که در قالب دوره های پودمانی و ترمی در این دانشگاه ارائه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=67161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر