1

شرکت اپل به بزرگترین تولید کننده تلفن های همراه هوشمند در جهان تبدیل شده است.

  • کد خبر : 6734
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳

شرکت اپل به بزرگترین تولید کننده تلفن های همراه هوشمند در جهان تبدیل شده است. به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره اپل که در بخش تولید رایانه و تلفن همراه فعالیت می کند در سه ماهه سوم سال جاری بیش از بیست میلیون تلفن همراه مدل ایفون را فروخته است. اپل اکنون در بخش تولید و […]

شرکت اپل به بزرگترین تولید کننده تلفن های همراه هوشمند در جهان تبدیل شده است. به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره اپل که در بخش تولید رایانه و تلفن همراه فعالیت می کند در سه ماهه سوم سال جاری بیش از بیست میلیون تلفن همراه مدل ایفون را فروخته است.

اپل اکنون در بخش تولید و فروش تلفن های همراه هوشمند از شرکت های نوکیا و سامسونگ جلو افتاده است. الجزیره تصریح کرد محصولات رایانه ای و تلفن های همراه اپل از فروش بسیار بالایی در جهان برخوردار است.

به گفته الجزیره تلفن های همراه هوشمند این شرکت در جهان بسیار پر فروش است و این شرکت اکنون حدود هفتاد و شش میلیارد دلار اندوخته بانکی دارد. سود شرکت اپل از صدو بیست و پنج درصد فراتر رفته است.

الجزیره افزود شرکت اپل از لحاظ در دسترس بودن در سطح جهانی از شرکت های معتبر بین المللی مانند شرکت نفتی اکسون موبیل هم جلو افتاده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6734

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر