2

کشور فقط به یک رئیس‌جمهور نیاز دارد

  • کد خبر : 67725
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۵

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه در پیام گفته شده زیاده‌روی است و بهتر است پیام به صورت دیپلماتیک گفته می‌شد چرا که همتای یک رئیس‌جمهوری از کشور دیگری از دنیا رفته است.

“آیت‌الله سید احمد خاتمی” عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه اختتامیه سیزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران درباره انتخابات آینده اظهار داشت: مقام معظم رهبری نصیحت‌های لازم را به بزرگان کردند و بهتر است کاندیداها مصلحت کشور را بیشتر از مصلحت خود ببینند و مدام احساس تکلیف نکنند و در اینکه بیایند هنر نیست، بلکه هنر آن است که نیایند.

وی ادامه داد: کشور فقط به یک رئیس‌جمهور نیاز دارد و بهتر است همان یک نفر اعلام موجودیت کند.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: برای نشاط و شور انتخاباتی حضور رقبا لازم است اما این مصلحت نیست که همه وارد انتخابات شوند.

آیت‌الله خاتمی گفت: کاندیداها بهتر است فداکاری و از حضور در صحنه صرفنظر کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره پیام احمدی‌نژاد پیرامون درگذشت هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا اظهار داشت: اجازه بدهید در این رابطه بعدا صحبت کنم اما آنچه در پیام گفته شده زیاده‌روی است و بهتر است پیام به صورت دیپلماتیک گفته می‌شد چرا که همتای یک رئیس‌جمهوری از کشور دیگری از دنیا رفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سوالی درباره اینکه پیام شما به احمدی‌نژاد برای مدت زمان باقیمانده از دولت دهم چیست، گفت: پیام دادن این چنینی در حوزه‌های دینی با عکس‌العمل همراه است اما بهتر است در چند ماه آخر از مواضع چالشی و تنش‌زا پرهیز کنند و گفتن تسلیت نیز حق رئیس جمهور است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=67725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر