2

مسئله زنان و دختران در کانون سیاست خارجی دولت اوباما قرار دارد

  • کد خبر : 68110
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۸:۳۳

وزیر امور خارجه آمریکا همزمان با روز جهانی زن ، از محوری بودن موضوع زنان و دختران در بحث سیاست خارجی دولت اوباما خبر داد.

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر ، جان کری که با میشل اوباما در مراسم تجلیل از ده زن در مراسم روز جهانی زن در واشنگتن دی سی شرکت کرده بود گفت: دولت باراک اوباما جایگاه ویژه و برتری را برای زنان و دختران در مبحث سیاست خارجی قرار داده است. یکی از زنانی که قرار است امروز ما از وی تقدیر کنیم در خفا بسر می برد و دیگری در زندان است و آن یکی در بازداشت خانگی است. ما در حال حاضر از چهار زن شجاع و نمونه که زندگی انها با خشونتهای وحشیانه عجین بوده است ، تقدیر بعمل می آوریم. هدف این زنان ، هدف ما نیز محسوب می شود. موضوع زنان همانگونه که همه ما می دانیم بسیار فراتر از یک بحث ساده است و به خانواده ؛ اقتصاد و امنیت و عدالت آنها نیز مربوط می شود.
وی در ادامه از ملاله بهادری که زندگی خود را وقف مبارزه با قاچاق مواد مخدر در لباس پلیس مبارزه با مواد مخدر و آموزش به مردم افغانستان کرده است تقدیر بعمل آورد.
جان کری همچنین از یک زن سوری ، روسی و هندی بعنوان زنان شجاعی که بخاطر احقاق حقوق زنان ، حقوق بشر و تلاش برای حفظ جان دیگران از خود گذشتگی داشته اند تقدیر بعمل آورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=68110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر