4

هوای پایتخت باز هم بارانی می‌شود

  • کد خبر : 68129
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۰

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و گفت: بر همین اساس تهران باز هم بارانی می‌شود به طوریکه در ارتفاعات البرز بارش برف و در سطح شهر بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری فارس: پایتخت باز هم بارانی می‌شود

عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس، با بیان اینکه از بعدازظهر امروز سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود اظهار داشت: با ورود این سامانه جدید، بارش رگباری و بارش برف و همچنین وزش باد در استان‌های آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی،زنجان، کردستان و به تدریج در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، البرز، قزوین و تهران پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: با ورود سامانه جدید بارشی به کشور، از اوایل امشب در ارتفاعات البرز بارش برف و در بقیه نقاط کلان‌شهر تهران بارش باران ‌پیش‌بینی می‌شود.

وی با اعلام اینکه دمای هوای پایتخت با روند افزایشی همراه خواهد بود، بیان داشت: این امر به شکلی است که دمای هوای تهران طی امروز حداکثر ۲ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

امیدوار شهری اضافه کرد: بر اساس ورود سامانه جدید بارشی به کشور، بارش پراکنده در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، قم، سمنان، و غرب اصفهان نیز قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه علاوه بر نواحی فوق، بارش رگباری و بارش برف و وزش باد در استان‌های اصفهان، سمنان، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و بوشهر و به تدریج در استان‌های یزد، خراسان جنوبی و بارش پراکنده در استان‌های کرمان، خراسان شمالی و خراسان رضوی ، هرمزگان و همچنین از بعدازظهر این روز بارش باران و وزش باد در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و بارش پراکنده در استان گلستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی یادآور شد: بارش در برخی نقاط بویژه در مناطق جنوبی به صورت رگبار و رعد و برق بوده و در مناطق متعدد بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

امیدوار شهری خاطر نشان کرد: امروز بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت به ترتیب ۱۰ و ۳ درجه سانتیگراد است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=68129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر